حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پست کردن NFT در اینستاگرام و فیسبوک ممکن شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

به نظر می‌رسد که با این حرکت متا باید توجه به NFT بیش از پیش بالا برود. کدام حرکت؟ این که پست کردن NFT در اینستاگرام و فیسبوک ممکن شده و حالا می توانید از این پلتفرم‌های پرکاربر استفاده کنید.

پست کردن NFT در اینستاگرام

متا رسما اعلام کرد که اکنون به کاربران اجازه می دهد NFT های خود را در اینستاگرام و فیس بوک منتشر کنند. کاربران می‌توانند کیف پول خود (مانند Rainbow، MetaMask، Trust Wallet، Coinbase Wallet و Dapper Wallet) را برای پست کردن کلکسیون‌های دیجیتالی (digital collectible) بر روی اتریوم، Polygon و Flow متصل کنند.

متا گفت:

“در حالی که ما به عرضه کلکسیون‌های دیجیتال در فیس‌بوک و اینستاگرام ادامه می‌دهیم، به کاربران این امکان را می‌دهیم که مجموعه‌های دیجیتالی را که در فیسبوک و اینستاگرام دارند پست کنند. این به افراد امکان می دهد یک بار کیف پول دیجیتال خود را به هر یک از برنامه ها متصل کنند تا کلکسیون های دیجیتال خود را در هر دو به اشتراک بگذارند.”

این شرکت از اردیبهشت ۱۴۰۱ در حال آزمایش NFT در هر دو پلتفرم خود بوده است. خبر امروز در امتداد این موارد بوده، با این حال مشخص نیست که ویژگی پست کردن NFT در همه بازارها موجود شود.

پست کردن NFT در اینستاگرام

پست کردن NFT در اینستاگرام

به غیر از گسترش پشتیبانی برای نمایش مجموعه‌های دیجیتالی مختلف، متا اشاره کرد که این شرکت روی انیمیشن‌های سفارشی برای پست‌های NFT و مجموعه‌های کلکسیونی دیجیتال کار می‌کند. اوایل سال، زاکربرگ گفته بود که متا روی نمایش NFT ها از طریق استوری اینستاگرام کار خواهد کرد و آنها را با Spark AR نیز سازگار خواهد کرد.

در حالی که پلتفرم‌های دیگری مانند توییتر و ردیت بر روی آواتارهای مبتنی بر NFT تمرکز کرده‌اند، متا در تلاش است تا با معرفی ویژگی‌هایی که به افراد امکان می‌دهد کلکسیون‌های دیجیتالی خود را از طریق پست‌ها نشان دهند، به مخاطبان بیشتری دست یابد.

برنامه این شرکت این است که از تمام بلاک چین ها و کیف پول های اصلی پشتیبانی کند تا تعداد بیشتری از افراد فعال در زمینه رمزارز بتوانند هنر دیجیتال را در یک پلت فرم اصلی به نمایش بگذارند. از سوی دیگر، کاربران کنجکاو درباره کریپتو، می‌توانند به پست‌های NFT مانند سایر پست‌های موجود در فید خود نگاه کنند تا بتوانند درباره آنها اطلاعات بیشتری کسب کنند.

هنرمندان مدتها قبل از اینکه پلتفرم شروع به پشتیبانی از آنها کند، کارهای NFT خود را در اینستاگرام پست می کردند. بنابراین این شرکت در تلاش است تا با تهیه یک نقشه راه بلندمدت برای حمایت از سازندگان، پول نقد کند.

اردیبهشت ماه بود که مدیر اینستاگرام گفت که این شرکت در حال بررسی فروش دیجیتالی کلکسیونی است تا سازندگان بتوانند راه دیگری برای کسب درآمد داشته باشند. این شرکت همچنین ابراز تمایل کرده است که یک بازار هنر دیجیتال بسازد که بتوان از آن برای خرید اقلام در متاورس استفاده کرد.

نظر شما درباره این حرکت متا برای اینستاگرام و فیس‌بوک چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)