حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

توییتر ویژگی Twitter Circle را برای همه کاربران فعال کرد + آموزش استفاده

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

در ماه می، توییتر نسخه آزمایشی ویژگی جدید Twitter Circle خود را منتشر کرد. درحالی‌که این قابلیت تنها برای تعداد کمی از کاربران در دسترس بود، این شرکت امروز به‌صورت رسمی اعلام کرد که Twitter Circle برای همه کاربران iOS، اندروید و دسکتاپ در سراسر جهان فعال شده است.

ویژگی Twitter Circle توییتر

Twitter Circle قصد دارد به افراد حق انتخاب و کنترل بیشتری بر نحوه استفاده از توییت‌های خود بدهد. این ویژگی به شما امکان می‌دهد توییت‌هایی را برای گروه کوچک‌تری ارسال کرده و انتخاب کنید که چه کسی می‌تواند توییت‌های شما را مشاهده کند.

این قابلیت اولین بار به‌دنبال فرمول موفقی که توسط اسنپ چت ایجاد شده بود، ارائه شد و همچنین توسط اینستاگرام با نام Close Friends در استوری‌ها دنبال شد.

به‌گفته‌ی توییتر، در مرحله آزمایشی Twitter Circle، «ما متوجه شدیم که این قابلیت به برخی از افراد کمک کرد تا احساس راحتی بیشتری در توییت کنند. با توانایی انتخاب نحوه نمایش آن‌ها در جدول زمانی و کنترل بیشتر بر نحوه بیان خود، ما دیدیم که مردم بیشتر توییت کرده و حتی تعاملات توییتی خود را افزایش می‌دهند.»

جی سالیوان، مسئول کاربران و درآمد توییتر، پیرامون ویژگی جدید این شبکه اجتماعی بیان می‌کند:

«Twitter Circle گامی عالی در مسیر ما برای تبدیل توییتر به تجربه شخصی‌تر است. چه مردم از آن برای انتشار مطالب داغ خود استفاده کنند یا اخبار شخصی خود را به‌اشتراک بگذارند، ما می‌خواهیم همه از توییتر بر اساس شرایط خود استفاده کنند و اینکه بتوانید ارتباطات خود را تنظیم کنید.»

ویژگی Twitter Circle توییتر

ویژگی Twitter Circle توییتر

نحوه استفاده از حلقه توییتر

پیش از توییت کردن، اکنون گزینه‌ای برای اشتراک‌گذاری پست‌های خود با Twitter Circle یا لیست کامل دنبال‌کنندگان خود خواهید دید. Twitter Circle می‌توانند حداکثر 150 نفر را در خود جای دهد و همچنین می‌توانید هر زمان که بخواهید، افراد داخل آن را تنظیم کنید.

توییت‌هایی که به حلقه شما ارسال می‌شوند، با یک نشان سبز در زیر آن‌ها ظاهر خواهند شد و آن‌ها را فقط کسانی می‌توانند ببینند که شما برای حضور در حلقه خود انتخاب کرده‌اید و نمی‌توان آن‌ها را ری‌توییت کرده یا به‌اشتراک گذاشت. علاوه‌بر این، تمام پاسخ‌ها به این توییت‌ها خصوصی هستند، حتی اگر حساب توییتر شما عمومی باشد.

نظر شما پیرامون ویژگی جدید Twitter Circle چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی