حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایرفون سیمی وان پلاس نورد با درایور 9.2 میلی‌متری، IPX4 و قیمت 10 دلار معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | گجت‌های پوشیدنی، وان‌پلاس

کمپانی وان پلاس طبق اعلامیه‌ای که چندی پیش منتشر کرده بود، امروز به‌صورت رسمی از ایرفون سیمی نورد (Nord Wired Earphones) خود در هند رونمایی کرد. با معرفی این ایرفون، وان پلاس طیف محصولات صوتی خود با نام تجاری Nord را گسترش داده است. این گجت با سایر ایرفون‌های ارائه‌شده توسط برندهایی مانند Sennheiser ،boAt ،Noise ،Sony ،JBL و موارد دیگر با قیمت زیر 15 دلار در بازار رقابت می‌کند.

ایرفون سیمی وان پلاس نورد

ایرفون سیمی OnePlus Nord نشانه‌های طراحی خود را از OnePlus Bullets Wireless Z قرض گرفته است. این ایرفون دارای نوک گوش زاویه‌ای برای تناسب راحت در گوش و یک میکروفون درون‌خطی با دکمه‌هایی برای کنترل تماس‌ها، پخش رسانه و دستیار صوتی فعال است. همچنین هدفون‌ها می‌توانند درصورت عدم‌استفاده، به‌صورت مغناطیسی به یکدیگر بچسبند. پس از جدا شدن یا قطع موسیقی، به‌طور خودکار متوقف شده یا از سر گرفته می‌شوند. وان پلاس سه جفت سری سیلیکونی قابل‌تعویض در اندازه‌های S ،M و L را برای ایرفون نورد خود ارائه می‌دهد. این دستگاه صوتی همچنین دارای گواهی IPX4 به‌منظور مقاومت جزئی در برابر آب و عرق است.

ایرفون سیمی وان پلاس نورد

ایرفون سیمی وان پلاس نورد

در بخش صوتی، ایرفون سیمی OnePlus Nord به یک درایور دینامیک 9.2 میلی‌متری و یک حفره صوتی 0.42 سی‌سی برای صدای واضح‌تر مجهز شده است. همچنین حساسیت درایور 2±110 دسی‌بل و فشار صوتی 102 دسی‌بل را ارائه می‌دهد.

در مورد کنترل‌ها، یک دکمه کنترل درون خطی به‌منظور افزایش صدا، کاهش صدا و یک دکمه چندمنظوره وجود دارد که می‌تواند عملیات دوبار فشار دادن، سه بار فشار دادن، فشار دادن و نگه‌داشتن را انجام دهد.

گفته می‌شود این ایرفون به همه‌چیز از لپ‌تاپ گرفته تا کنسول‌های بازی قابل‌حمل و گوشی‌های هوشمند Nord با جک 3.5 میلی‌متری صدا متصل می‌شود.

لازم به یادآوری است که وان پلاس جک هدفون را از گوشی OnePlus 6T خود حذف کرد و تاکنون تنها OnePlus Nord CE ،OnePlus Nord CE 2 و OnePlus Nord CE 2 Lite دارای جک هدفون هستند.

ایرفون سیمی OnePlus Nord دارای برچسب قیمتی 799 روپیه (10 دلار) بوده و تنها در رنگ مشکی عرضه می‌شود. این گجت صوتی را می‌توان از اول سپتامبر ازطریق Amazon و OnePlus.in خریداری کرد.

نظر شما درباره ایرفون سیمی وان پلاس نورد، مشخصات و قیمت آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی