حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویژگی WhatsApp’s Communities بالاخره برای عرضه در اندروید آماده شده است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اخبار، شبکه‌های اجتماعی

شبکه اجتماعی واتس‌اپ اگرچه یکی از قدیمی‌ترین بازیگران این حوزه است، اما به عنوان مثال نتوانست پیشرفت خود را با رقبایی چون تلگرام همگام سازد. اما با این وجود شاهد تلاش توسعه دهندگان این برنامه هستیم و حالا نیز ویژگی WhatsApp’s Communities یا همان انجمن‌های واتس‌آپ بالاخره برای عرضه در اندروید آماده شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

ویژگی WhatsApp’s Communities بالاخره برای عرضه در اندروید آماده شده است

به گزارش WABetaInfo، واتس اپ اخیرا شروع به ارائه ویژگی جدید گروه اجتماعی خود برای کاربران برنامه بتای اندروید کرده است. به گفته مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، این ویژگی یک “آپدیت بزرگ واتس اپ” به شما می‌آید. ویژگی انجمن‌های واتس‌اپ یا WhatsApp’s Communities تقریبا یک سال است که در حال توسعه است، اما شرکت متا در آوریل گذشته در یک بیانیه مطبوعاتی، به طور رسمی به وجود آن اشاره کرد که جزئیات تغییرات ایجاد شده در برنامه این پیام‌ رسان را شرح داد.

پس از چندین ماه انتظار برای عرضه این قابلیت، تیم توسعه دهنده واتس‌اپ بالاخره تصمیم گرفته‌اند که عرضه این ویژگی را آغاز کنند. بر اساس گزارش WABetaInfo، واتس اپ در حال حاضر، در حال آزمایش قابلیت انجمن‌ها با برخی از کاربران نسخه بتای اندروید است. به نظر می‌رسد نسخه‌های ۲.۲۲.۱۹.۳ (نسخه بتا) و ۲.۲۲.۱۹.۲ (نسخه پایدار) اولین نسخه‌های سازگار با این قابلیت باشند. کسانی که این آپدیت را دریافت کرده‌اند، یک برگه انجمن‌های جدید را خواهند یافت که جایگزین تب قدیمی دوربین می‌شود.بنابراین می‌توان گفت حالا دیگر انجمن‌های واتساپ در اندروید، در دسترس هستند.

ویژگی WhatsApp’s Communities

به گزارش GizChina، برای کسانی که اطلاع ندارند، باید بگوییم که ویژگی Communities به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی تمام گروه‌های مرتبط خود را مدیریت کنید و زیر گروه‌هایی را برای موضوعات مختلف ایجاد کنید. کاربران می‌توانند تا حداکثر ۱۰ زیر گروه ایجاد کنند و هر یک از آن‌ها می‌تواند حداکثر ۵۱۲ عضو داشته باشد. به محض ایجاد یک انجمن در واتس اپ، یک گروه به طور خودکار در زیر آن ایجاد می شود. برای مثال، کاربران واتس‌اپ می‌توانند یک انجمن برای یک مدرسه با زیرگروه‌هایی برای هر کلاس یا هر فعالیت فوق برنامه ایجاد کنند.

سپس مدیران می‌توانند اعلان‌هایی را برای کل گروه ارسال کنند تا به همه کاربران یا فقط گروه‌های خاص دسترسی پیدا کنند.  یک عضو انجمن می‌تواند بر اساس علایق خود تصمیم به پیوستن به یک زیر گروه را بگیرد. او همچنین می‌تواند هر زمان که بخواهد بدون ترک آن انجمن، زیر گروه را ترک کند. انجمن‌های واتس‌اپ همچنین به شما امکان می‌دهند افراد خاصی را مسدود کنید و موارد سوء استفاده و سایر اتفاقات را گزارش دهید. همچنین، درست مانند چت‌های معمولی، این چت‌ها نیز رمزگذاری شده‌اند. نظر شما در مورد ویژگی WhatsApp’s Communities چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان