حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قابلیت Candid Challenges اینستاگرام برای کپی کردن BeReal

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

به نظر می‌رسد که شبکه اجتماعی محبوب امریکایی هیچ ابایی از کپی کردن انواع پلتفرم‌ها ندارد و این بار نوبت به BeReal است. به تازگی درباره قابلیت Candid Challenges اینستاگرام برای کپی کردن BeReal می‌شنویم. شبکه اجتماعی BeReal یا “واقعی باش” برای مقابله با فیلترها و تصاویر فاصله‌دار با واقعیت، ارایه شد. حالا Instagram می خواهد ویژگی مشابهی ارایه کند.

چالش‌های صادقانه اینستاگرام برای رقابت با BeReal

اینستاگرام در حال آزمایش یک ویژگی جدید به نام Candid Challenges یا چالش‌های صادقانه است که شباهت زیادی به BeReal دارد. این ویژگی که در حال حاضر هنوز ارایه نشده اما توسط الساندرو پالوزی، توسعه‌دهنده‌ای که به برنامه‌های مهندسی معکوس و یافتن نسخه‌های اولیه آن شهرت دارد، مشاهده شده است.

صحبت یکی از سخنگویان اینستاگرام تایید کرد که این ویژگی یک “نمونه اولیه داخلی” است، اما از ارائه جزئیات بیشتر خودداری کرد.

قابلیت Candid Challenges اینستاگرام یا چالش‌های صادقانه

قابلیت Candid Challenges اینستاگرام یا چالش‌های صادقانه

طبق گفته Paluzzi، کاربران اینستاگرامی که در Candid Challenges شرکت می‌کنند، هر روز یک اعلان برای گرفتن عکس از محیط اطراف خود در زمان‌های متفاوتی مشاهده می‌کنند.

به محض دریافت درخواست، استوری اینستاگرام با دوربین های جلو و عقب باز می شود و به کاربران یک پنجره با مهلت دو دقیقه ای برای گرفتن عکس می دهد. محتوای به اشتراک گذاشته شده از طریق چالش ها در نوار استوری‌ها ظاهر می شود.

صفحه ثبت Candid Challenges اینستاگرام با ۲ دوربین

صفحه ثبت Candid Challenges اینستاگرام با ۲ دوربین

اگر این روال به نظر آشنا به نظر می رسد، به آن دلیل است که عملکردش تقریباً شبیه به BeReal است. “واقعی باش” یا BeReal یک شبکه‌اجتماعی است که به عنوان جایگزینی با محتوای صریح تر و معتبرتر برای پلتفرم های رسانه های اجتماعی فعلی طراحی شده است.

این برنامه که در ابتدا در سال ۲۰۱۹ راه اندازی شد، همچنین از کاربران می خواهد که هر روز در یک زمان تصادفی با استفاده از دوربین های جلو و عقب گوشی خود عکس بگیرند. درخواست‌های روزانه نیز پس از دو دقیقه منقضی می‌شوند و پس از آن کاربران می‌توانند تمام عکس‌های به اشتراک گذاشته شده توسط دوستان خود را در آن روز مشاهده کنند.

هنوز مشخص نیست که اینستاگرام قصد دارد این ویژگی را در چه زمانی راه اندازی کند. یکی از سخنگویان اینستاگرام این ویژگی را یک “نمونه اولیه داخلی” توصیف کرد که “تست خارجی ندارد”. اما این واقعیت که این شرکت در حال آزمایش عملکرد است نشان می دهد که حداقل در حال بررسی کپی کردن قابلیت مشابهی از BeReal در داخل سرویس خود است.

شبکه اجتماعی BeReal در حال حاضر در جایگاه برتر اپ استور اپل، بالاتر از اینستاگرام (شماره 8) و فیس بوک (شماره 18) قرار دارد. این برنامه در بسیاری از بازه تابستان امسال در میان ده برنامه رایگان محبوب قرار گرفته است.

مارک زاکربرگ گفته است که آینده متا متکی به جذابیت برای جوانان است که به طور فزاینده ای وقت خود را در پلتفرم‌های غیر متا می گذرانند. در حالی که TikTok در حال حاضر رقیب اصلی آن است، این شرکت به دقت رقبای خود را زیر نظر دارد و اغلب ویژگی‌های سرویس‌های دیگر را کپی کرده است. اینستاگرام همچنین اخیراً یک تنظیم جدید “Dual” را به دوربین درون برنامه ای خود اضافه کرده است که از سبک عکسبرداری محبوب BeReal تقلید می کند.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید این چالش صادقانه اینستاگرام محبوب خواهد شد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)