حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت سامسونگ برای ۵۰۰ میلیون دستگاه گوشی قدیمی از جمله گلکسی آلفا و گلکسی S6

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

اکوسیستم اندروید با وجود ویژگی‌های دوست داشتنی اما مدت زیادی از معضل آپدیت رنج می‌برد. سامسونگ این را به خوبی درک نمود و وجه تمایز خود با برندهای بی‌شمار چینی را در این قسمت برجسته کرد. نسل جدید محصولات پرچمدار و حتی میان‌رده این برند تا ۴ سال آپدیت اساسی اندروید و ۵ سال آپدیت امنیتی دریافت می کنند. در ادامه این عملکرد، به تازگی آپدیت سامسونگ برای ۵۰۰ میلیون دستگاه گوشی قدیمی از جمله گلکسی آلفا و گلکسی S6 منتشر شده است تا اشاره مستقیم‌تری به سرمایه‌گذاری Samsung در این بخش داشته باشد.

آپدیت سامسونگ

گلکسی آلفا را به یاد دارید؟ تک مدلی که شاید ادامه آن و با تغییر راهبرد به سری گلکسی A رسید اما خود Galaxy Alpha در حقیقت برای رفع‌ورجوع شکست مشخص گلکسی اس ۵ در مقابل رقبای قابلی مانند آیفون ۶ از اپل، وان ام‌ ۸ از اچ‌تی‌سی یا اکسپریا زد ۲ از سونی و جی ۳ از الجی بود. آن دوران را به یاد دارید؟!

گلکسی آلفا تابستان ۱۳۹۳ و یک‌ماه زودتر از گلکسی نوت ۴ و نوت اج ارایه شده بود و حالا در سال ۱۴۰۱ آپدیت امنیتی دریافت می کند.

جای تعجب نیست که تعداد زیادی از گوشی های هوشمند گلکسی سامسونگ وجود دارند که دیگر به طور رسمی پشتیبانی نمی شوند. با این حال از اوایل این ماه، سامسونگ تصمیم گرفت به‌روزرسانی را برای برخی از این تلفن‌ها ارائه کند.

این به‌روزرسانی برای بسیاری از گوشی‌های قدیمی گلکسی از جمله گلکسی اس 5 نئو، گلکسی آلفا، گلکسی اس 6 و گلکسی A7 (2018) ارائه شده است.

گلکسی اس ۶

گلکسی اس ۶

به‌روزرسانی گوشی‌های سامسونگ که مدت‌ها توقف تولید شده‌اند نشان می‌دهد که این شرکت در بخش نرم افزاری تمرکز زیادی دارد

این به‌روزرسانی مشابه به‌روزرسانی‌های دیگری است که سامسونگ برای گوشی‌های خود منتشر کرده و به مشکل اتصال GPS و پایداری که مردم با آن مواجه هستند، رسیدگی می‌کند.

باید بدانید که سامسونگ دلیل اصلی عرضه این به‌روزرسانی برای گوشی‌های قدیمی را مشخص نکرده است. یک تئوری پایه‌ای و مشخص وجود دارد مبنی بر اینکه ممکن است سامسونگ تصمیم گرفته باشد این کار را انجام دهد، زیرا برخی از ایرادات وجود دارد که نیاز به رفع آن دارند.

دلیل هر چه که باشد، واقعا خوب است که ببینیم سامسونگ در حال کار بر روی حل و فصل مشکلاتی است که برای طولانی‌ترین زمان وجود داشته است. نمی توان انکار کرد که این شرکت کار بزرگی در حصول اطمینان از پشتیبانی از تلفن ها انجام داده است.

آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی A7 2018 در ایران

گلکسی A7 2018

نظر شما درباره ارایه این آپدیت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

آلفا چه عمر باتری بدی داشت 🥲

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)