حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هدست واقعیت مجازی لنوو Legion VR700 با تراشه اسنپدراگون XR2 عرضه شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | لنوو، واقعیت مجازی

لنوو سرانجام هدست واقعیت مجازی Legion VR700 خود را با قیمت اولیه 2999 یوان (440 دلار) در چین عرضه کرد. این قیمت پس از به پایان رسیدن فروش اولیه، به 3299 یوان (~ 484 دلار) افزایش خواهد یافت. هدست واقعیت مجازی جدید لنوو برای اولین بار چند هفته پیش به‌صورت رسمی معرفی شد.

هدست واقعیت مجازی لنوو Legion VR700

هدست Lenovo Legion VR700 قدرت خود را از چیپست Qualcomm Snapdragon XR2 همراه با 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی تأمین می‌کند. VR700 مجهز به نمایشگر LCD با واکنش سریع به‌همراه حداکثر وضوح 3664 در 1920 پیکسل با پشتیبانی از رفرش‌ریت 72/90 هرتز است.

هدست واقعیت مجازی لنوو Legion VR700

هدست واقعیت مجازی لنوو Legion VR700

این هدست طراحی Y مشابه با سری لنوو Rescuer را دراختیار دارد. علاوه‌بر این، پهنای باند ویدیوی دستگاه اکنون به‌میزان قابل‌توجهی افزایش یافته است. سرعت عملکرد هوش‌مصنوعی، 11 برابر و وضوح نمایشگر آن 10 برابر نسبت‌به نسل پیشین افزایش یافته است.

نمایشگر 4K RealRGB در Legion VR700 عملکرد پاسخ سریع را به‌همراه دارد. VR700 از یک طراحی کامل 6DoF برای دستیابی به‌دقت موقعیت‌یابی در سطح میلی‌متر، سرعت واکنش در سطح میلی‌ثانیه و سرعت تأخیر در سطح میلی‌ثانیه برای شناسایی دقیق حرکات بدن استفاده می‌کند. به‌لطف این دستگاه، کاربران تجربه بهتری از مشاهده محتوای تصویری را خواهند داشت. این هدست همچنین استاندارد iQUT 2.0 را دارا بوده و از منابع شبکه iQIYI پشتیبانی می‌کند.

ازنظر طراحی، VR700 از طراحی کلاه‌دار استفاده می‌کند و وزن‌های جلو و عقب با دقت بهینه‌سازی شده‌اند. لنوو می‌گوید که درصورت استفاده طولانی‌مدت، مشکلی برای کاربر وجود نخواهد داشت. ماسک عریض و نرم، تجربه تماشای عینک را طبیعی و راحت می‌کند. علاوه‌بر این، VR700 از پخش سیمی و بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند فقط روی برنامه داخلی کلیک کرده و آن را پخش کنند.

این هدست همچنین با مجموعه‌ی غنی از بازی و برنامه‌های مختلف در فروشگاه اختصاصی خود عرضه می‌شود که شماری از آن‌ها در تصویر بالا را مشاهده می‌کنید.

نظر شما پیرامون هدست واقعیت مجازی Lenovo Legion VR700 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی