حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایربادز ریلمی Buds T100 با حذف نویز مبتنی‌بر هوش مصنوعی و عمر باتری 28 ساعته معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ریلمی، گجت‌های پوشیدنی

ریلمی به‌تازگی از جدیدترین ایربادز خود با نام TechLife Buds T100 رونمایی کرده است که از مشخصات قابل‌توجه شامل حذف نویز مبتنی‌بر هوش مصنوعی، حالت تأخیر کم، IPX5 و عمر باتری 28 ساعته درکنار قیمت مناسب 18 دلاری بهره می‌برد.

ایربادز ریلمی Buds T100

ایربادز جدید ریلمی دارای طراحی فانتزی، ارگونومیک و صدا و عمر باتری فراوان است. این گجت همچنین به‌طور قابل‌توجهی مقرون‌به‌صرفه بوده و آن را به یک محصول ارزشمند تبدیل می‌کند.

به‌گفته‌ی ریلمی، Buds T100 دارای یک درایور باس پویا 10 میلی‌متری است که صدا را کمی «پایدارتر و چشمگیرتر» می‌کند. این ایربادز همچنین دیافراگم ترکیبی PEEK+TPU برای بیس عمیق‌تر داشته و برای داشتن موسیقی بهتر در گوش، سه پیش‌تنظیم EQ مختلف در اپلیکیشن Realme Link موجود است.

ایربادز ریلمی Buds T100

ایربادز ریلمی Buds T100

این ایربادز همچنین از حالت بازی پشتیبانی می‌کنند که با فشار طولانی روی هر دو ساقه ایربادز فعال شده و تأخیر را تا 88 میلی‌ثانیه کاهش می‌دهد تا «تجربه‌ای از بازی صوتی بی‌نقص» داشته باشید. این اتصال به‌لطف بلوتوث 5.3 پایدار بوده که نه‌تنها با جفت‌شدن سریع، بلکه قابلیت‌های مصرف انرژی هم نیز همراه است.

هر دو ایربادز دارای یک میکروفون مخصوص برای دریافت صدا هستند و T100 دارای قابلیت حذف نویز AI ENC نیز است. این ویژگی صدای اطراف را دریافت کرده و آن را تفکیک می‌کند تا صدا را درطول تماس‌های تلفنی واضح‌تر کند. همچنین یک “تقویت‌کننده صدا” وجود دارد که صدا را از 97 دسی‌بل به 102 دسی‌بل افزایش می‌دهد که به‌نظر قابل‌توجه است.

ریلمی بیان می‌کند که هر ساقه ایربادز می‌تواند 6 ساعت دوام بیاورد و به‌همراه کیس درمجموع 28 ساعت محتوای صوتی پخش می‌شود. این شرکت ظرفیت باتری را فاش نکرده است، اما به‌لطف اطلاعات فاش‌شده می‌دانیم که ظرفیت هر ساقه 40 میلی‌آمپرساعت است. دو گزینه رنگی اصلی مشکی (با داخل زرد) و سفید هستند. رنگ‌های Jazz Blue و Rock Red در مرحله بعدی وارد خواهند شد.

Realme Buds T100  تنها 18 دلار قیمت داشته و اولین فروش آن در 24 آگوست در Realme.com ،Flipkart، آمازون و فروشگاه‌های فیزیکی آغاز می‌شود.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی