حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدیاتک تراشه T830 را برای روترهای 5G و هات‌اسپات‌های موبایل معرفی کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | پردازشگرها، مدیاتک

مدیاتک یکی از تولیدکنندگان پیشرو چیپست برای گوشی‌های هوشمند است و این شرکت مجموعه خود را به سایر دستگاه‌ها ازجمله تلویزیون‌های هوشمند و محصولات اینترنت اشیا نیز گسترش می‌دهد. اکنون، مدیاتک تراشه جدیدی را برای روترهای 5G و هات‌اسپات موبایل به نام MediaTek T830 معرفی کرده است که از مودم M80 خود شرکت با پشتیبانی از باند sub-6GHz برای اتصال جهانی 5G استفاده می‌کند.

تراشه T830 مدیاتک

چیپست جدید MediaTek T830 برای روترهای Wi-Fi و همچنین دستگاه‌های hotspot تلفن همراه طراحی شده است و از اتصال 5G پشتیبانی می‌کند.

تراشه 5G مدیاتک T830 از مودم M80 خود شرکت با پشتیبانی از باند sub-6GHz برای اتصال جهانی 5G استفاده می‌کند. این پردازنده دارای چهار هسته ARM Cortex-A55 بوده که با یک مودم سلولی 3GPP Release-16 همراه شده است.

این چیپست همچنین دارای یک واحد پردازش شبکه (NPU) است که از سرعت 20 گیگابیت‌برثانیه ازطریق اتصالات 5G سلولار به اترنت یا وای‌فای، بدون نیاز به دخالت CPU پشتیبانی می‌کند.

تراشه T830 مدیاتک

تراشه T830 مدیاتک

JC Hsu، معاون شرکت و مدیرکل تجارت ارتباطات بی‌سیم مدیاتک، پیرامون معرفی تراشه جدید این شرکت بیان می‌کند: «به‌عنوان شرکت پیشرو در راه‌حل‌های 5G CPE، مدیاتک با اپراتورهای Tier-1 در سراسر جهان همکاری می‌کند تا اتصال سریع و قابل‌اعتماد را برای مصرف‌کنندگان و کسب‌وکارها فراهم کند. این پلتفرم بسیار یکپارچه نشان‌دهنده آخرین پیشرفت‌ها در اتصال 5G و Wi-Fi است و مشتریان ما را قادر می‌سازد تا محصولات CPE چند گیگابیتی 5G با عملکرد بسیار بالا را در کوچک‌ترین شکل ممکن بسازند.»

تراشه MediaTek T830 5G را می‌توان با راه‌حل‌های اتصال Wi-Fi Filogic این شرکت جفت کرد. برای روترهای 5G FWA، چیپست T830 را می‌توان با Filogic 680 (سه باند 4×4 Wi-Fi 7) و برای هات‌اسپات‌های موبایل 5G نیز، T830 را می‌توان با Filogic 380 (دو بانده 2×2 Wi-Fi) جفت کرد. این تراشه همچنین دارای قابلیت‌های جدید Wi-Fi 7 مانند MLO (عملیات چند پیوندی) و پشتیبانی از کانال‌های عریض 320 مگاهرتز است.

نظر شما پیرامون تراشه T830 مدیاتک چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی