حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدل 4G اوپو Reno 8 با اسنپدراگون 680 معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اوپو

اوپو اخیرا یک مدل 4G از جدیدترین گوشی هوشمند سری رنو خود با نام Oppo Reno 8 4G را معرفی کرده است. این شرکت حدود دو ماه قبل از سایر مدل‌های سری Reno 8 با مشخصات قابل‌توجه رونمایی کرده بود. حال نسخه 4G این خانواده به تراشه اسنپدراگون 680، نمایشگر 90 هرتزی AMOLED، دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی مجهز شده است.

مدل 4G اوپو Reno 8

این گوشی هوشمند از پردازنده Snapdragon 680 4G کوالکام به‌همراه 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی بهره می‌برد. این دستگاه همچنین دارای حداکثر 5 گیگابایت رم مجازی است، درحالی‌که مقدار حافظه را می‌توان با کارت microSD افزایش داد.

در بخش جلویی، نمایشگر 6.43 اینچی AMOLED با رزولوشن +FHD و رفرش‌ریت 90 هرتز قرار دارد. یک سوراخ نمایشگر در سمت چپ بالای گوشی، یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی را در خود جای داده است. در قسمت عقب، این دستگاه دارای همان طراحی مینیمالیستی است که در گوشی هوشمند Reno 8 5G آن دوست داشتیم. ماژول دوربین دارای یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی در پشت به‌همراه دو دوربین 2 مگاپیکسلی برای وظایف عمق‌سنج و ماکرو می‌باشد.

مدل 4G اوپو Reno 8

مدل 4G اوپو Reno 8

این دستگاه همچنین دارای باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی است و بر روی اندروید 12 به‌همراه آخرین نسخه از رابط سفارشی ColorOS اجرا می‌شود. حسگر اثرانگشت در لبه‌ی کناری قرار گرفته و با دکمه پاور یکپارچه شده است. این گوشی هوشمند به طرز جالبی دارای یک پورت 3.5 میلی‌متری هدفون نیز می‌باشد. Oppo Reno 8 4G ازنظر ابعاد دارای 7.66 میلی‌متر ضخامت و وزن 182 گرمی است.

در سطح جهانی، بحران زنجیره تأمین بیشترین ضربه را به تراشه‌های 4G وارد کرده است، درنتیجه اخیرا تعداد کمتری از گوشی‌های هوشمند مقرون‌به‌صرفه با اتصال 4G به بازار عرضه شده‌اند.

گوشی هوشمند Oppo Reno 8 4G درحال‌حاضر فقط در اندونزی موجود است. این دستگاه در یک نسخه با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، با قیمت 339 دلار در دسترس است.

نظر شما پیرامون گوشی Reno 8 4G، مشخصات و طراحی آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی