حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویژگی ری‌ اکشن اسپاتیفای و ایجاد پادکست تحلیلی درباره موزیک‌های مختلف ارائه خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار

اسپاتیفای یکی از برترین سرویس‌های پخش موسیقی در جهان است که مجموعه‌های بزرگی از برترین موسیقی‌ها و خوانندگان جهان را در قالب یک اپلیکیشن ارائه کرده است. بر اساس اخبار دریافتی، گویا ویژگی ری‌ اکشن اسپاتیفای و ایجاد پادکست تحلیلی درباره موزیک‌های مختلف ارائه خواهد شد. با ترنجی همراه باشید.

ویژگی ری‌ اکشن اسپاتیفای و ایجاد پادکست تحلیلی درباره موزیک‌های مختلف ارائه خواهد شد

اسپاتیفای به دلیل اجرای آزمایش‌های جالب ویژگی‌های جدید و بسیار خاص خود شناخته شده است. گاهی اوقات این قابلیت‌ها توسط توسعه دهندگان این برنامه، به نسخه نهایی این سرویس پخش موسیقی می‌رسند و گاهی اوقات نیز چنین نخواهد شد. با این وجود، همیشه جالب است که ببینیم اپلیکیشن‌ها روی چه ویژگی‌های جدیدی کار می‌کنند. تیم XDA-Developers در مورد ویژگی جدیدی گزارش داده است که اکنون برای Spotify در حال آزمایش است و به شما این امکان را می‌دهد که واکنش خود به یک موسیقی را ضبط کرده و آن را به عنوان پادکست روی این پلتفرم آپلود کنید.

ویژگی ری‌ اکشن اسپاتیفای

در واقع کاربران Spotify خواهند توانست تا ری اکشن‌های مرتبط با موسیقی خود را به عنوان یک پادکست ضبط کنند. همانطور که قبلا اشاره کردیم، این ویژگی در حال حاضر در مرحله آزمایشی است و هنوز بخشی رسمی از مجموعه ویژگی‌های Spotify نیست. این آزمایش در حال حاضر برای برخی از کاربران در ویتنام صورت گرفته است. این ویژگی توسط کاربری با نام u/Mortical219 در ردیت به اشتراک گذاشته شده است.

این درخواست پس از پایان گوش دادن به یک لیست پخش ظاهر می‌شود و به شما این امکان را می‌دهد که واکنشی را نسبت به آن موسیقی که احتمالا از آن لذت برده‌اید، ضبط کنید. هنگامی که واکنش خود را ضبط کردید، می‌توانید آن را به سادگی ویرایش کنید و حتی می‌توانید مقداری موسیقی پس زمینه به آن اضافه کنید و سپس، این واکنش را می‌توان به عنوان یک قسمت از پادکست منتشر کرد.

ویژگی ری‌ اکشن اسپاتیفای

به گفته خبرگزاری PhoneArena، استفاده از این ویژگی به خودی خود سرگرم کننده به نظر می‌رسد، اما نمی‌توان تعجب کرد که چند نفر در نهایت تصمیم می‌گیرند به این شکل در آن شرکت کنند. البته، مانند همه این ویژگی‌ها که در دوره آزمایشی هستند، هیچ تضمینی وجود ندارد که Spotify این ویژگی را به صورت رسمی عرضه کند. به نظر می‌رسد اسپاتیفای بیشتر به جنبه اجتماعی برنامه خود نگاه می‌کند. به همین دلیل است که این پلتفرم بر روی ویژگی‌هایی مانند اشتراک گذاری ساده‌تر و ایجاد تعامل با کاربران متمرکز شده است.

ماه گذشته، این پلتفرم پخش موسیقی در حال کار بر روی یک بخش انجمن بود که در آن می‌توانید ببینید دوستانتان به‌طور هم‌زمان به چه چیزی گوش می‌دهند و همچنین ببینید که اخیرا چه لیست‌های پخشی را به‌روزرسانی کرده‌اند. نظر شما در مورد ویژگی ری‌ اکشن اسپاتیفای و ایجاد پادکست تحلیلی درباره موزیک‌های مختلف چیست؟ آیا این قابلیت را مفید و کاربردی می‌دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان