حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بهترین زمان خرید تورهای تایند + راهنمای کامل سفر!

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

تایلند، سرزمین سواحل صخره‌ای و دریاهای شفاف است که از گشت‌وگذار در آن سیر نمی‌شوید. جاذبه‌های گردشگری و مراکز خرید این کشور بسیار گوناگون و جالب توجه بوده که بهترین آن‌ها را می‌توانید در بانکوک پیدا کنید. این شهر قلب تایلند و یکی از توریستی‌ترین مناطق آن است که گردشگران زیادی را سالانه جذب خود می‌کند.

لذا اگر شما نیز قصد سفر به تایلند دارید باید با بهترین زمان سفر به آن، قیمت تور تایلند 1401 ، جاهای دیدنی بانکوک و سایر نکات مهم آشنا باشید که در ادامه به تمامی آن‌ها می‌پردازیم. پس این مطلب را برای یک تجربه دلچسب در پادشاهی تایلند هرگز از دست ندهید!

بانکوک، توریستی ترین شهر تایلند!

بانکوک یکی از پر جمعیت ترین شهرهای تایلند و پایتخت آن است که در لغت به «شهر فرشته‌ها» شهره دارد. این شهر آسیایی، از جمله محبوبترین مقاصد گردشگری در دنیا و ترکیبی از مدرنیته و سنت است. شهر فرشته ها، جز بزرگترین شهرهای تایلند است و جاذبه های گردشگری فراوانی دارد که بازدید از آنها می تواند خاطره سفر به جنوب شرق آسیا و تور تایلند را تا همیشه برایتان جاویدان سازد. گفتنی است سالانه بیش از 16 میلیون گردشگر خارجی، به این شهر سفر می کنند از این رو چندان هم دور از انتظار نیست که بلیط هواپیما تایلند به مقصد بانکوک یکی از پرطرفدارترین بلیط‌ها در پروازهای خارجی باشد.

بهترین زمان تهیه تورهای تایلند

به طور کلی تایلند دارای سه فصل آب و هوایی، گرم و خشک، بارانی و خنک است اما باید بگوییم با وجود آب و هوای به شدت متغیر این کشور، هیچ فصلی به طور مطلق برای سفر به آسیای شرقی و خرید تورهای تایلند بد نیست. این منطقه در هر فصلی از سال، شگفتی های منحصر بفردی دارد که می تواند انگیزه لازم، برای رزرو بلیط هواپیما و سفر به این کشور توریستی را مهیا کند.

با این وجود عده‌ای از گردشگران اعتقاد دارند هر فصلی از سال برای سفر به تایلند مناسب نبوده و از نظر آن‌ها اواخر پاییز تا اوایل زمستان، بهترین زمان برای خرید تور تایلند است. درجه حرارت در این کشور به ویژه بانکوک در این دوره زمانی، از 20 تا 32 درجه در نوسان خواهد بود و هوا، رطوبتی 70 درصدی خواهد داشت. همچنین توصیه‌ی ما برای رزرو بهترین تورهای تایلند استفاده از قاصدک 24 است که کامل‌ترین خدمات سفر را به صورت آنلاین ارائه می‌دهد. علت این توصیه به امکانات و قیمت تور قاصدک 24 برمی‌گردد که بسیار مقرون به صرفه و متنوع است. به عنوان مثال شما می‌توانید در سفر خود با تورهای این مجموعه از خدمات زیادی بهره‌مند شوید که می‌توانیم به گشت شهری، بلیط هواپیما، رزرو هتل و بیمه اشاره کنیم. این امکانات از مهمترین موارد در سفرهای خارجی هستند که دریافت آن‌ها در غالب تور می‌تواند انتخاب هوشمند و ارزانی باشد. البته امکان خرید جداگانه‌ی بلیط هواپیما در کشورهای خارجی و داخلی، رزرو هتل، بیمه مسافرتی، دریافت ویزا و… نیز از قاصدک 24 وجود دارد.

برای اطلاعات بیشتر و خرید تور تایلند به همراه لیست قیمت‌ها با شماره‌ی (75269-021) تماس بگیرید.

نکات لازم در سفرهای هوایی به این کشور

با در نظر گرفتن جاذبه های دیدنی و مراکز خرید مجللی که در شهرهای مختلف تایلند وجود دارند، بسیاری از گردشگران در تمام فصل های سال اقدام به خرید بلیط هواپیما تایلند می کنند. این نکته را باید بدانید که مدت زمان پرواز از تهران به تایلند بسته به شرکت هوایی متفاوت است. برای مثال پرواز با ماهان به مقصد تایلند بدون توقف 6 ساعت و 30 دقیقه و پرواز با ترکیش به مقصد تایلند با یک توقف بین 27 تا 32 ساعت به طول می انجامد.

تور تایلند

تور تایلند

در خصوص هزینه سفرهای هوایی نیز باید بگوییم یکی از معیارهای مهم در خرید اینترنتی بلیط هواپیما تایلند، شرکت‌های هواپیمایی ارائه دهنده بلیط هواپیما می باشند که در ارائه برخی خدمات از هم متفاوت هستند. این تفاوت‌ها اغلب در کلاس‌های پروازی گوناگون به چشم می آیند و منجر به تفاوت‌های فاحش در قیمت بلیط هواپیما می‌شوند. به همین جهت توصیه می کنیم حتماً در هنگام رزرو اینترنتی بلیط تایلند به برند ایرلاین ارائه دهنده بلیط بانکوک و نوع کلاس پروازی آن (بیزینس یا اکونومی) دقت نمایید.

این جاذبه ها را در سفر به تایلند از دست ندهید!

شهر شلوغ و پر جمعیت بانکوک، پر از شگفتی های تاریخی و فرهنگی است. جاذبه های گردشگری تایلند در این شهر از معابد بودایی گرفته تا مراکز خرید مدرن، هر گردشگری را مشتاق خرید بلیط هواپیما بانکوک و سفر به شهر فرشته ها می کند. از جمله صدها جاذبه گردشگری این شهر آسیایی می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • • کاخ بزرگ
  • • خیابان یائووارات
  • • مجسمه بودای زمردین
  • • بازار شناور بر آب
  • • مزرعه تمساح ها
  • • دنیای سافاری
  • • معبد بودای لمیده
جاهای دیدنی تایلند همراه با عکس

جاهای دیدنی تایلند همراه با عکس

در بانکوک از کجاها خرید کنیم؟

خرید در سفر یکی از خوشایندترین کارها و یکی از لحظات لذت‌بخش در هر سفر است که بانکوک در تاینلد یکی از بهترین شهرهای جهان برای این کار است! اجناس در بانکوک، از تنوع بسیاری برخوردارند و اگر بدانید کدام بازارها را می بایست برای خرید انتخاب کنید، می توانید بی آنکه مجبور به هزینه پول هنگفتی باشید، کالاهایی، با کیفیت و ارزان قیمت را خریداری نمایید.
بازار راتچادا، مرکز خرید اسیا تیک ریور فرانت، بازار سرینا کارین، مرکز خرید سنترال ورلد پلازا، بازار لالی سپ، سیام اسکوئر و… از جمله مراکز خریدی هستند که پیشنهاد می کنیم در سفر به تایلند حتما سری به آن‌ها بزنید.

آیا برای رفتن به تایلند به ویزا نیاز است؟

یکی از موضوعاتی که همواره برای مسافران کشورهای خارجی سوال می‌شود؛ اطلاع از ضرورت ویزا برای ورود به مقصد موردنظر است. در این خصوص به مسافران تایلند باید بگوییم بله برای سفر به این کشور و استفاده از تور تایلند، نیاز به دریافت ویزای توریستی دارید. غالبا این ویزاها با نام ویزای مسافرتی تایلند و ویزای گردشگری تایلند نیز شناخته می‌شوند و محبوب ترین و رایج ترین ویزاهای این کشور هستند. شما با این ویزا می‌توانید به گشت‌گذار در کشور تایلند بپردازید یا تعطیلات خوشی را تجربه کنید. همچنین می‌توانید به دیدار از دوستان و اقوام خود بروید و نهایت استفاده را از مهلت اعتبار ویزای خود ببرید.

تور تایلند بانکوک

تور تایلند بانکوک

خوب است بدانید ویزاهای این کشور در غالب ویزای توریستی 30 روزه، ویزای مسافرتی 60 روزه و ویزای ویژه توریستی تایلند (STV ) 90 روزه صادر می‌شود. قیمت هرکدام نیز با دیگری متفاوت بوده و تعداد تردد مختلفی دارند. شما با ویزای یک بار ورود تایلند تنها مجوز یک بار ورود و خروج از کشور دارید که به‌صورت ویزاهای مسافرتی صادر می‌شود. با گرفتن این ویزا قادر خواهید بود فقط یک بار وارد کشور شده و از آن خارج شوید. لذا اگر نیاز به تعداد بیشتری ورود به کشور را دارید بهتر است به سراغ ویزای مولتی تایلند بروید. این ویزا به شما امکان چند بار ورود و خروج از تایلند را می‌دهد. برای دریافت ویزاهای مسافرتی تایلند می‌توانید از قاصدک 24 کمک بگیرید و برای اطلاع از شرایط و قیمت دقیق آن با پشتیبانی (75269-021) تماس حاصل فرمایید.

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
تیم ترنجی