حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت گلکسی A53 و گلکسی A52 با وصله امنیتی ماه اوت ۲۰۲۲ ارایه شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

از نیمه ماه اوت ۲۰۲۲ گذشته ایم و امروز آپدیت جدید سامسونگ برای گوشی‌های اقتصادی جدیدش با وصله امنیتی این ماه ارایه شده است. جالب این که به صورت همزمان آپدیت گلکسی A53 و گلکسی A52 با وصله امنیتی ماه اوت ۲۰۲۲ ارایه می‌شود.

آپدیت گلکسی A53 و گلکسی A52

این گوشی‌های هوشمند میان‌رده در سال‌های 2021 و 2022 عرضه شده اند و حالا دریافت به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری جدید را در روسیه آغاز کرده‌اند. انتظار داریم کاربران سایر کشورها نیز ظرف چند روز آینده این به‌روزرسانی را دریافت کنند.

گلکسی A52 به‌روزرسانی را با نسخه میان‌افزار A525FXXU4BVG2 دریافت می‌کند، در حالی که به‌روزرسانی برای Galaxy A53 نسخه میان‌افزار آن را به A536EXXU3AVGA ارتقا می‌دهد.

این آپدیت چه موارد جدیدی را به همراه دارد؟

طبق اسناد سامسونگ، به‌روزرسانی امنیتی اوت 2022 ده‌ها آسیب‌پذیری مربوط به حریم خصوصی و امنیت موجود در دستگاه‌های گلکسی را برطرف می‌کند. این آسیب‌پذیری‌ها شامل کنترل دسترسی نامناسب، نشت آدرس MAC از طریق Wi-Fi و بلوتوث و آسیب‌پذیری‌های Samsung DeX و Samsung Knox است. این به‌روزرسانی همچنین می‌تواند شامل رفع اشکال کلی رابط کاربری یا برنامه‌ها و بهبود پایداری دستگاه باشد.

گلکسی A52 اوایل سال 2021 با One UI 3.0 مبتنی بر اندروید 11 عرضه شد و چند ماه پیش به روز رسانی One UI 4 مبتنی بر اندروید 12 را دریافت کرد. این گوشی باید حداقل دو به‌روزرسانی اصلی سیستم‌عامل اندروید و تا سه سال به‌روزرسانی امنیتی دریافت خواهد کرد.

گلکسی A53 با نرم افزار One UI 4 مبتنی بر اندروید 12 در اوایل سال جاری معرفی شد. سامسونگ قول داده است که چهار به‌روزرسانی اصلی سیستم عامل اندروید و تا پنج سال به‌روزرسانی امنیتی را برای گلکسی A53 منتشر کند.

شما این آپدیت‌ها را دریافت کرده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)