حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر ریلمی 9i 5G به‌همراه مشخصات و قیمت احتمالی این گوشی فاش شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، ریلمی

گوشی هوشمند Realme 9i 5G قرار است در تاریخ 18 آگوست (27 مرداد) رسما در هند معرفی شود. اخیراً صفحه اختصاصی این گوشی در وب‌سایت Realme India منتشر شده است. با آن‌که این لیست تنها طراحی پنل پشتی و پردازنده این دستگاه را نشان می‌دهد، اما به‌تازگی، مشخصات، قیمت و رندر کامل ریلمی 9i 5G به‌لطف Appuals فاش شده است.

رندر ریلمی 9i 5G

رندرهای Realme 9i 5G نشان می‌دهد که این گوشی دارای یک نمایشگر با ناچ قطره‌ای در جلوی خود است. پنل پشتی دستگاه نیز میزبان دوربین سه‌گانه خواهد بود. یک اسکنر اثرانگشت در دکمه پاور تعبیه شده است که در لبه‌ی سمت راست دستگاه قرار دارد. همان‌طور که در تصاویر مشخص است، این گوشی در رنگ‌های مشکی و طلایی عرضه خواهد شد.

Realme 9i 5G دارای یک پنل 6.6 اینچی IPS LCD است که رزولوشن +Full HD، رفرش‌ریت 90 هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی 180 هرتز را ارائه می‌کند. این دستگاه با سیستم‌عامل اندروید 12 و رابط کاربری Realme 3.0 در خارج از جعبه عرضه خواهد شد.

چیپست Dimensity 810 قدرت این گوشی را تأمین می‌کند. همچنین انتظار می‌رود این گوشی با حداکثر 6 گیگابایت حافظه رم و حداکثر 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود. پشتیبانی از حداکثر 5 گیگابایت رم مجازی (معروف به رم دینامیک گوشی‌های ریلمی) نیز در این دستگاه موجود خواهد بود. برای فضای ذخیره‌سازی بیشتر، یک اسلات کارت microSD برای Realme 9i 5G درنظر گرفته شده است.

رندر ریلمی 9i 5G

رندر ریلمی 9i 5G

در قسمت جلویی، Realme 9i 5G دارای دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است. پنل پشتی آن دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی دیگر با فاصله کانونی 4 سانتی‌متری است.

انتظار می‌رود Realme 9i 5G در دو پیکربندی شامل 4 گیگابایت رم + 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و 6 گیگابایت رم + 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی وارد بازار شود. این دستگاه همچنین احتمالاً با برچسب قیمت زیر 15000 روپیه (~ 188 دلار) به‌فروش می‌رسد.

نظر شما پیرامون رندر ریلمی 9i 5G، طراحی و مشخصات این گوشی هوشمند چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی