حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایربادز اوپو Enco Air 2i با حذف نویز مبتنی‌بر هوش‌مصنوعی و عمر باتری 28 ساعته معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اوپو، گجت‌های پوشیدنی

کمپانی اوپو امروز از ایربادز جدید خود با نام Enco Air 2i در بازار چین رونمایی کرد. این برند همچنین مجموعه‌ای از دستگاه‌های دیگر ازجمله تلویزیون هوشمند OPPO K9x، ساعت‌های هوشمند سری Watch 3 و اوپو Band 2 را نیز معرفی کرده است. جدیدترین گجت پوشیدنی این شرکت پس از Enco Air 2 Pro و Enco Air 2، به‌عوان سومین نسل از سری دوم ایربادزهای اوپو شناخته می‌شود که البته از هر دوی آن‌ها مشخصات ضعیف‌تری دارد.

ایربادز اوپو Enco Air 2i

اوپو Enco Air 2i با طراحی داخل گوش با ساقه و نوک گوشی سیلیکونی کمی زاویه‌دار برای تناسب بهتر ارائه می‌شود. این ایربادز همچنین دارای گواهی IPX4 به‌منظور مقاومت دربرابر نفوذ مایعات و گردوغبار است. گفته می‌شود ناحیه لمسی روی هدفون‌ها برای انجام عملکردهای مختلف بهینه شده و اکنون حساس بیشتری از خود نشان می‌دهد. کاربران همچنین می‌توانند برای ثبت عکس از تلفن هوشمند متصل به ایربادز خود، دو بار بر روی آن ضربه بزنید.

OPPO Enco Air 2i مجهز به درایور 10 میلی‌متری با روکش تیتانیوم برای باس عمیق‌تر است. این ایربادز دارای حالت‌های صدای سفارشی و حذف نویز مبتنی‌بر هوش‌مصنوعی برای کیفیت واضح در تماس‌ها است. این گجت همچنین دارای حالت تأخیر کم برای بازی نیز می‌باشد. هدفون TWS جدید اوپو از بلوتوث 5.2 پشتیبانی می‌کند و به‌محض باز کردن قاب شارژر خود می‌تواند به‌طور خودکار به گوشی هوشمند متصل شود.

ایربادز اوپو Enco Air 2i

ایربادز اوپو Enco Air 2i

انرژی OPPO Enco Air 2i توسط یک باتری با ظرفیت 460 میلی‌آمپرساعتی تأمین می‌شود که در هر هدفون یک سلول 40 میلی‌آمپرساعتی تعبیه شده است. اوپو ادعا می‌کند که با یک بار شارژ ایربادز جدید خود می‌توانید تا 7 ساعت استفاده مداوم و 28 ساعت پخش موسیقی با کیس شارژر آن کار کنید.

OPPO Enco Air 2i دارای برچسب قیمتی 149 یوان (22 دلار) است و در رنگ‌های سفید آسمانی و مشکی Obsidian ارائه می‌شود. هدفون‌های TWS از امروز برای پیش‌خرید در چین آماده هستند.

نظر شما پیرامون ایربادز اوپو Enco Air 2i چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی