حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو بند 2 با نمایشگر AMOLED و عمر باتری دو هفته‌ای معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اوپو، گجت‌های پوشیدنی

امروز، اوپو رویدادی را در چین برگزار کرد که در آن از نسل جدید دستبند هوشمند خود با نام OPPO Band 2 درکنار دسته‌ای دیگر از محصولات مانند ساعت های هوشمند سری Watch 3 و ایربادز Enco Air 2i رونمایی کرد. دستبند تناسب‌اندام جدید دارای برخی ویژگی‌های قابل‌توجه مانند صفحه‌نمایش 1.57 اینچی AMOLED، عمر باتری تا 14 روز و بیش از 100 حالت ورزشی است. اوپو بند 2 همچنین در دو نوع استاندارد و NFC به‌ترتیب با قیمت 37 و 42 دلار به‌فروش می‌رسد.

اوپو بند 2

OPPO Band 2 جدید با صفحه‌نمایش بزرگ 1.57 اینچی AMOLED عرضه می‌شود که ازنظر اندازه با برخی از ساعت‌های هوشمند برابری می‌کند. حداکثر روشنایی این نمایشگر نیز اکنون به 500 نیت می‌رسد. ازنظر طراحی، بند هوشمند کاملاً مناسب به‌نظر رسیده و دارای ساختاری با ارگونومی بالا در دو طرف خود است. همچنین ابعاد این بند 45.3×29.1×10.6 میلی‌متر و وزن آن نیز تنها 33 گرم می‌باشد.

این بند تا 200 واچ‌فیس ازجمله موارد چندمنظوره سفارشی جدید پشتیبانی می‌کند. OPPO Band 2 همچنین دارای یک صفحه داخلی AI پوشیدنی 2.0 است که کاربران را قادر می‌سازد تا واچ‌فیس دسبتند را با لباس‌های خود هماهنگ کنند. علاوه‌بر این، OPPO Band 2 از بیش از 100 حالت ورزشی ازجمله مسابقه، تمرین، شنا و غیره پشتیبانی می‌کند. حالت ورزش‌های الکترونیکی موردتقاضای کاربران نیز اکنون به این گروه اضافه شده است.

اوپو بند 2

اوپو بند 2

OPPO Band 2 از پردازنده Apollo 3.5 همراه با 8 مگابایت PSRRAM و 128 مگابایت فضای ذخیره‌سازی Nand استفاده می‌کند. بند تناسب‌اندام دارای یک باتری داخلی 200 میلی‌آمپرساعتی است که می‌تواند تا 14 روز دوام بیاورد. این بند همچنین از شارژ سریع مغناطیسی پشتیبانی می‌کند. علاوه‌بر این، این گجت با نظارت 24*7 ضربان قلب، ردیابی خواب و موارد دیگر ارائه شده و دارای گواهی 5ATM است.

همان‌طور که گفته شد، OPPO Band 2 یک نوع NFC نیز دارد که از پرداخت‌های آفلاین در پلتفرم‌های دوگانه Alipay و WeChat پشتیبانی می‌کند و می‌توان بدون تلفن همراه از آن استفاده کرد.

OPPO Band 2 از هم‌اکنون برای پیش‌سفارش در چین آماده است. نسخه استاندارد این بند 249 یوان (37 دلار) قیمت داشته، درحالی‌که نسخه NFC دارای برچسب قیمتی 279 یوان (42 دلار) است. متأسفانه تاکنون خبر رسمی در مورد در دسترس بودن جهانی OPPO Band 2 منتشر نشده است.

نظر شما پیرامون دستبند هوشمند اوپو بند 2 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی