حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دستگاه مرموز جدیدی از گوگل به تازگی گواهی FCC خود را دریافت کرده است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، بلندگو هوشمند، گوگل

دریافت گواهی‌های FCC همیشه جذابیت زیادی دارد. چه موضوع سامسونگ باشد و چه اپل یا گوگل، اخیرا دستگاه مرموز جدیدی از گوگل به تازگی گواهی FCC خود را دریافت کرده است که شک و شبهه زیادی به وجود آورده است. با ترنجی همراه باشید.

دستگاه مرموز جدیدی از گوگل به تازگی گواهی FCC خود را دریافت کرده است

گوگل به تازگی یک دستگاه جدید در دست ساخت دارد که دقیقا اطلاعات مشخصی از آن به بیرون درز نکرده است. به گزارش 9to5Google، این دستگاه جدید و ساخته شده توسط گوگل، به تازگی گواهی FCC دریافت کرده است. با این حال، خود لیست تقریبا هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه این ابزار جدید چه خواهد بود به ما نمی‌دهد. در پایگاه داده FCC، دستگاه فقط یک “دستگاه بی‌سیم” نامیده شده است و هیچ نوع محصول یا نام محصولی در آن ذکر نشده است.

دستگاه مرموز جدیدی از گوگل

گواهینامه شامل شماره مدل نیز می‌شود که G28DR است، اما حتی این مورد هم چیزی در مورد این دستگاه بی‌سیم مرموز جدید گوگل به ما نمی‌دهد. طبق فهرست FCC، دستگاه جدید با یک باتری ۳.۶۵ ولتی عرضه خواهد شد و دارای قابلیت‌های Wi-Fi و بلوتوث خواهد بود. اما در این گواهینامه به اتصال UWB، NFC یا تلفن همراه اشاره نشده است، بنابراین دستگاه جدید گوگل احتمالا بخشی از خط تولید پیکسل نخواهد بود. ما همچنین انتظار نداریم که Pixel Buds جدیدی باشد زیرا گوگل به تازگی Pixel Buds Pro جدید خود را در بازار عرضه کرده است.

به گفته PhoneArena، علاوه بر این، از آنجایی که این دستگاه مرموز دارای باتری داخلی خواهد بود، احتمالاً یک دستگاه Chromecast جدید نیز نخواهد بود. در طول آزمایش، دستگاه جدید گوگل از طریق کابل USB به لپ‌تاپ متصل شده است که به احتمال زیاد می‌تواند از طریق یک اتصال USB استاندارد نیز شارژ شود. این دستگاه اسرارآمیز احتمالا مرتبط با به مجموعه Nest گوگل باشد، مانند یک Nest Cam جدید یا یک بلندگوی جدید Nest با باتری داخلی.

اگرچه در این مرحله فقط می‌توان رباره این محصول حدس و گمانی مطرح کرد، اما دقیقا نمی‌توان گفت که ماهیت G28DR واقعا چیست. احتمال زیادی وجود دارد که به زودی متوجه شویم که برنامه گوگل چیست. معمولا وقتی دستگاهی گواهی FCC را دریافت می کند، به این معنی است که تاریخ عرضه آن نزدیک است. به همین دلیل است که احتمالا گوگل این دستگاه بی‌سیم جدید خود را در رویداد سخت افزاری خود در اکتبر امسال معرفی می‌کند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان