حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت ال جی Ultra Tab با نمایشگر 10 اینچی LCD و اسنپدراگون 680 معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ال‌جی، برترین‌های ترنجی، تبلت

اگرچه ال جی رسما از تجارت گوشی‌های هوشمند خارج شده است، اما گویا این موضوع تنها منحصر به گوشی‌های موبایل بوده و برای سایر دستگاه‌های اندرویدی این شرکت هنوز امیدی وجود دارد. به‌تازگی، ال جی تبلت اندرویدی جدیدی را با نام Ultra Tab در بازار خانگی خود در کره جنوبی معرفی کرده است که از مشخصاتی شامل نمایشگر 10.35 اینچی IPS LCD، چیپست اسنپدراگون 680، باتری 7040 میلی‌آمپرساعتی و سیستم‌عامل اندروید 12 بهره می‌برد.

تبلت ال جی Ultra Tab

همان‌طور که گفته شد، تبلت جدید ال جی دارای نمایشگر 10.35 اینچی از نوع IPS LCD با وضوح تصویر 2000×1200، نسبت‌تصویر 5:3، رفرش‌ریت 60 هرتز و روشنایی تا 500 نیت می‌باشد. چهار بلندگو 1 واتی در کناره‌های نمایشگر این دستگاه وجود دارد و همچنین از قلم دیجیتال Wacom AES 2.0 نیز پشتیبانی می‌کند. شما همچنین یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در جلو و یک دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار در پشت دراختیار دارید. مانند دستگاه‌های قبلی ال جی، این تبلت همچنین برای دوام بالای خود با استاندارد MIL-STD 810G ارتش ایالات‌متحده مطابقت دارد.

تبلت ال جی Ultra Tab

تبلت ال جی Ultra Tab

با پردازنده میان‌رده سری اسنپدراگون 680 کوالکام به‌همراه 4 گیگابایت رم LPDDR4X و 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی UFS، واضح است که ال جی Ultra Tab را به‌عنوان یک تبلت میان‌رده و نه یک دستگاه پریمیوم به‌فروش خواهد رساند؛ با وجود این واقعیت که این تبلت نام “اولترا” را با خود به‌همراه دارد. همچنین درحالی‌که این دستگاه دارای اسلات microSD است، به‌نظر نمی‌رسد که جک هدفون داشته باشد.

انرژی این دستگاه توسط یک باتری 7040 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی تأمین می‌شود (اگرچه تنها با شارژر 16 واتی در خارج از جعبه عرضه خواهد شد.)

تبلت جدید ال جی از WiFi 5 و بلوتوث 5.1 پشتیبانی کرده و دارای پورت USB 2.0 Type-C است. وزن این تبلت 458 گرم، ضخامت 7.1 میلی‌متر بوده و دارای بدنه فلزی است. این دستگاه همچنین با سیستم‌عامل اندروید 12 عرضه خواهد شد و از یک کیبورد بلوتوثی به‌همراه اسلات اختصاصی قلم بهره می‌برد.

LG Ultra Tab در یک رنگ خاکستری ذغالی و با قیمت 426000 KRW (327 دلار) به‌فروش می‌رسد. فروش آزاد این دستگاه از هم‌اکنون در کره جنوبی آغاز شده، بااین‌حال هنوز هیچ اطلاعاتی پیرامون عرضه جهانی آن وجود ندارد.

نظر شما پیرامون تبلت جدید LG Ultra Tab چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی