حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شایعات درباره پیکسل فولد گوگل با رویت آیکون خاص Google Camera قوت گرفت

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شایعات، گوگل

همانطور که می‌دانید، گوگل اخیرا یک برنامه ریزی بسیار جدی را برای توسعه اکوسیستم خود انجام داده و بر همین اساس محصولات زیادی نیز معرفی کرده است. اخیرا شایعات درباره پیکسل فولد گوگل با رویت آیکون خاص Google Camera قوت گرفته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

شایعات درباره پیکسل فولد گوگل با رویت آیکون خاص Google Camera قوت گرفت

به نظر می‌رسد که شایعات درباره پیکسل فولد گوگل، به لطف سرنخی که در آپدیت اخیر برنامه Google Camera 8.6 مشاهده شد، دوباره در صدر اخبار قرار گرفته است. این به‌روزرسانی بیشتر شامل تنظیمات Material You در رابط کاربری بوده که برخی از دکمه‌های گرد را در تب Modes در داخل یک کادر مستطیلی بزرگ و خاکستری نگ قرار می‌دهد.

اکنون رنگ دکمه‌ها تغییر کرده است تا با رنگ اصلی والپیپر استفاده شده توسط کاربر مطابقت داشته باشد که بخشی از ویژگی Dynamic Color است. گروهی از وبسایت 9to5Google، این آپدیت را بررسی کرده و یک حالت جدید با نام رمز Jupiter در آن کشف کرده‌اند. این حالت دارای یک دکمه در سمت چپ دکمه سوئیچ دوربین خواهد بود و زمانی استفاده می‌شود که کاربر پیکسل بخواهد از گرفتن عکس و فیلم با دوربین عقب به استفاده از دوربین جلو برای عکس برداری و فیلم‌ برداری سوئیچ کند.

شایعات درباره پیکسل فولد گوگل

این آیکون پنهان در آپدیت برنامه دوربین گوگل به این احتمال اشاره می‌کند که پیکسل تاشو در حال توسعه است. خبر مهم اکون آیکون این ویژگی است که به نظر می‌رسد نشان دهنده یک تلفن تاشو، با خطوط نقطه چین و با فلشی نشان دهنده حرکتی است که برای بستن دستگاه لازم است. با دیدن این تصویر، به چه چیز دیگری می‌توانیم فکر کنیم جز اینکه آن را نشانه‌ای از در دست توسعه بودن بودن Pixel Fold بدانیم؟

چیز دیگری که 9to5Google پیدا کرده است نشان می‌دهد که دکمه Jupiter به جز پنهان کردن دکمه تغییر دوربین در هنگام ضربه زدن روی آن، چه کار دیگری نیز انجام می‌دهد. به نظر می‌رسد که این حالت نشان دهنده این است که حالت Jupiter، حالتی است که فقط با دوربین‌های پشت یا دوربین جلو کار می‌کند زیرا توانایی تعویض دوربین مورد استفاده را پوشش می‌دهد. احتمال دیگر این است که حالت، پیش نمایش‌های هر دو دوربین را به طور همزمان نشان دهد.

شایعات درباره پیکسل فولد گوگل

جدیدترین اخبار در مورد پیکسل تاشو در ماه می منتشر شد، زمانی که برای دومین بار، گوگل کار بر روی Pixel Fold را متوقف کرده بود. گوگل ظاهرا به دلیل ترس از اینکه دستگاه به اندازه کافی برای رقابت با گلکسی زد فولد ۴ سامسونگ خوب نباشد، این حرکت را انجام داده است. اما حالا پیکسل فولد گوگل ممکن است دوباره به شایعات بازگردد. انتظار می‌رفت که این گوشی از چیپست تنسور ساخت گوگل استفاده کند و از صفحه نمایش داخلی ۵.۸۵ اینچی استفاده نماید.

در نتیجه، پیکسل تاشو می‌تواند شبیه Oppo Find N تاشو با نمایشگر داخلی کوچک‌تر خود باشد تا Galaxy Z Fold 4 که ممکن است صفحه نمایش ۷.۶ اینچی بسیار بزرگ‌تری داشته باشد. البته این نکته را نیز نباید فراموش کرد که احتمالا چینش دوربین پشتی Pixel Fold، شامل همان دوربین اصلی ۱۲.۲ مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض ۱۶ مگاپیکسلی مورد استفاده در پرچمدار پیکسل ۵ باشد.

سوالی که اکنون مطرح است، این است که آیا پیکسل فولد گوگل همراه با سری پیکسل ۷ در اکتبر سال جاری معرفی خواهد شد؟ البته گوگل تنها سازنده گوشی‌های هوشمند نیست که هنوز مدل تاشو را عرضه نکرده است. اولین نام در میان این شرکت‌ها اپل است که ظاهرا قبل از اینکه آیفون تاشو را در نظر بگیرد، به دنبال عرضه یک آیپد تاشو است. محبوب‌ترین تاشوها در ایالات متحده شامل دو مدل تاشو سامسونگ و موتورولا RAZR است. گلکسی دز فولد مانند یک کتاب باز می‌شود و یک گوشی هوشمند ۶.۲ اینچی را به یک تبلت ۷.۶ اینچی تبدیل می‌کند.

شایعات درباره پیکسل فولد گوگل

به گفته PhoneArena، گلکسی زد فلیپ نیز یک دستگاه جیبی است که عمودی باز می‌شود و تبدیل به یک گوشی هوشمند ۶.۷ اینچی می‌شود. RAZR شکلی مشابه با سری گلکسی زد فلیپ دارد. جالب اینجاست که ۷۰ درصد از فروش گلکسی زد سامسونگ در سال گذشته بخاطر گلکسی زد فلیپ ۳ بوده است.  قبل از شایعه کنار رفتن و توقف توسعه Pixel Fold در ماه مه، ظاهرا این دستگاه برای تولید انبوه در سه ماهه سوم برنامه ریزی شده بود. با فرض اینکه گوگل دوباره کار بر روی دستگاه را آغاز کرده است، پس دلیلی وجود ندارد که انتظار نداشته باشیم برنامه تولید یکسان بماند.

در اوایل سال جاری شایعه شد که گوگل به دنبال کاهش قیمت محصول خود برای رقابت با سامسونگ است و به همین دلیل تصمیم گرفته است که برچسب قیمت ۱۳۹۹ دلاری را برای اولین پیکسل تاشو انتخاب کند. پس آیا ما یک سورپرایز در ماه اکتبر خواهیم داشت؟ آیا گوگل هنگام رونمایی از سری پیکسل ۷، این دستگاه مرموز را نیز معرفی می‌کند؟ اگر به پیکسل تاشو امیدوار هستید، پس باید هنوز منتظر اخبار جدید باشید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان