حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خروج آنر از بازار هند رسمی شد

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | آنر

بازار هند یکی از پرفروش‌ترین بازارهای موبایل است که توجه خیلی از تولیدکنندگان را به خود جلب می‌کند. با این حال Honor یک راهبرد متفاوت پیش گرفته و به تازگی خروج آنر از بازار هند رسمی شده است.

خروج آنر از بازار هند

آنر به تازگی اعلام کرد که تیم مستقر در هند این برند در حال کناره گیری است. جورج ژائو، مدیر عامل شرکت اعلام کرد که این برند در بازار باقی خواهد ماند اما همه پرسنل عملی در حال ترک هستند و شرکای محلی نماینده برند Honor خواهند بود.

این اعلامیه در حالی منتشر می شود که مقامات هندی یک سری تحقیقات را در مورد شرکت های چینی از جمله شیائومی، ویوو و اوپو آغاز کردند.

جورج ژائو فاش کرد که این برند “رویکرد بسیار ایمن” را درباره حضور خود در بازار هند اتخاذ خواهد کرد. او همچنین به اشتراک گذاشت که کار زیادی برای جمع آوری یک تیم محلی انجام شده است، اما به دلایل واضح، این تیم منحل خواهد شد.

این خبر در حالی منتشر می شود که آنر با سری پرچمدار Magic 4 خود تأثیر زیادی برجای گذاشت و میان رده های آن در سراسر جهان شروع به افزایش فروش کردند.

لبه ‌های صاف فریم دور دستگاه و الگوی خاص قاب پشتی

تصمیم آنر برای کناره گیری نسبتاً غیرعادی است، زیرا این شرکت به طور رسمی با هیچ تحقیقاتی از سوی هند‌ی‌ها مواجه نشده است. در همین حال، سایر شرکت‌های چینی توسط سازمان مالیاتی هند و وزارت دارایی تحت پیگرد قانونی قرار گرفتند، اما هرگز اقدامات مشابهی را برای Honor اعلام نکردند.

تاکنون در هند، دفاتر هوآوی در ماه فوریه ۲۰۲۲ مورد بازرسی قرار گرفته است.

همچنین ۷۲۵ میلیون دلار از شیائومی در ماه مه ۲۰۲۲ ضبط شده است.

ر همین راستا حساب‌های بانکی vivo پس از اینکه مشخص شد بیش از ۸ میلیارد دلار برای فرار از پرداخت مالیات به شرکت‌های مادر منتقل می‌کند مسدود شده است.

اوپو آخرین شرکتی بود که در حال فرار از عوارض گمرکی با بیش از 551 میلیون دلار بدهی پرداخت نشده دستگیر شد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید دلیل خروج آنر از بازار پرفروش هند چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، خبر جالبی بود، جالب به 2دلیل،یکی خروج آنر از یک بازار خوب مثل هند و دومی تحقیقات دولت هند در مورد کمپانیهایی که بیشترین فروش گوشی تو هند رو دارن، مثل شیائومی که حتما در صدر فروش هستش و بعدش ویوو، واوپو،بخاطر اینکه مالیاتهای خودشونو ندادن،و بازم جالب تر اینکه در مورد آنر چنین تحقیقاتی صورت نگرفته( البته طبق گفته این خبر، شایدم گرفته باشه)، و اینکه دلیل خروج آنر از بازار هند چیه، کشوری که بالای 1میلیارد جمعیت داره گ بهترین جا برای فروش هرنوع جنسی هستش بخصوص گوشی همراه،هردلیلی داشته مطمعنأ به ضرری که میکنه حتما میرزه که آنر اینکارو کرده،البته نه ضرر آنچنانی، چون طبق همین خبر مثل اینکه فروش گوشیهای آنر بازم تو هند انجام میشه ولی نماندگی رسمی خود کمپانی آنر از هند خارج میشه،مثلا تو همین ایران خودمون تا جایی که میدونم فکر نکنم شیائومی نمایندگی رسمی داشته باشه، ولی خب سامسونگ داره،آنر هم تا جایی که میدونم فکر کنم داشته باشه،چون تو اینستا پیجشو دیدم که نوشته بود آنر فارسی، واینکه تیک آبی هم کنارش بود و این نشون میداد که پیج رسمی آنر فارسی هستش، موفق باشید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)