حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

چند اسکرین شات از MIUI 14 شیائومی لو رفت: قابلیت‌های جدید

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اندروید ۱۳، شیائومی

امروز بود که برای شما نوشتیم آپدیت MIUI 14 شیائومی احتمالا برای این گوشی ها ارایه می شود. امشب اما چند اسکرین شات از MIUI 14 شیائومی لو رفته و قابلیت‌های جدید آن را به ما نشان می دهد.

چند اسکرین شات از MIUI 14

اسکرین شات هایی از آنچه که به نظر می رسد رابط کاربری MIUI 14 باشد، منتشر شده است و برخی از تغییرات را نشان می دهد. ناگفته نماند که این نسخه مبتنی بر اندروید 13 توسعه داده شده است. در اینجا به نظر می رسد نسخه توسعه‌دهنده MIUI 14 روی 22.7.19 است. بد نیست بدانید که شیائومی از شماره ورژن‌های مبتنی بر تاریخ استفاده می کند، بنابراین این اسکرین‌شات ها مربوط به آپدیت غیررسمی ۳ روز پیش است.

گالری MIUI 14

گالری MIUI 14

برنامه گالری شیائومی در MIUI 14 دارای یک ویژگی تشخیص متن است که به شما امکان می دهد متن را از اسنادی که گرفته اید به سرعت کپی کنید. همچنین، ویژگی «در این روز» وجود دارد که عکس‌های قدیمی گرفته شده در یک روز معین سال‌ها پیش را نشان می‌دهد.

قابلیت جلوگیری از کلاهبرداری در MIUI 14

قابلیت جلوگیری از کلاهبرداری در MIUI 14

آپدیت MIUI 14 همچنین دارای قابلیتی برای مقابله با کلاهبرداری تماس ها، پیام ها و برنامه های مشکوک را به شما اعلان می کند.

آپدیت شیائومی می‌یوآی ۱۴ همچنین به شما کمک می‌کند تا ‌بخش نوتیفیکیشن ها را تمیز کنید. مثلا برخی نوتیفیکیشن‌های اجباری مثل VPN یا امثال آن را به سادگی حذف کنید. رابط کاربری برنامه ساعت نیز بهبود یافته است.

شیائومی در بخش ویجت‌ها یک طراحی مجدد را در نظر گرفته و همانطور که در اسکرین شات پایین می بینید، تغییرات قابل توجه هستند.

ویجت‌ها در MIUI 14

ویجت‌ها در MIUI 14

همچنین انتظار داریم که بلوتوث LE پشتیبانی شود، قابلیتی که تکامل بعدی صدای بی سیم است. یک کدک جدید با کیفیت بالا به همراه پشتیبانی از پخش Auracast نیز مورد انتظار است. قابلیت پخش Auracast حالتی است که یک دستگاه می تواند به عنوان نوعی ایستگاه رادیویی FM عمل کند و چندین هدفون پشتیبانی شده می تواند به آن متصل شوند.

علاوه بر این Multi-Stream می تواند صدا را به هر دو گوشی ایربادزهای TWS به طور همزمان ارسال کند. هدست های TWS فعلی دارای یک گوشی اصلی هستند که به گوشی ثانویه متصل می شود.

آپدیت MIUI 13.5 چه شد؟

در گزارش‌ها می شنویم که امسال هیچ نسخه واسطه ای از MIUI مانند MIUI 12.5 سال گذشته وجود نخواهد داشت. شیائومی قصد دارد مستقیماً از نسخه 13 به MIUI 14 برود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که MIUI 14 می تواند آب رفته را به جوی شیائومی بازگرداند و کم‌باگ‌تر باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)