حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویژگی میانبر Google Photos پیدا کردن اسکرین شات‌ها را آسان‌تر می‌کند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اخبار، گوگل، نرم افزار

برنامه Google Photos از جمله برنامه‌هایی است که تقریبا در تمام گوشی‌های اندروید به صورت پیشفرض وجود دارد و قابلیت‌های بسیار متنوعی را نیز ارائه می‌دهد. در‌ آخرین آپدیت صورت گرفته، ویژگی میانبر Google Photos پیدا کردن اسکرین شات‌ها را آسان‌تر می‌کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

ویژگی میانبر Google Photos چیست و چه کاربردی دارد؟

احتمالا شما هم مانند بسیاری دیگر از کاربران، وقتی یک اسکرین شات روی گوشی خود می‌گیرید و آن را در یک پوشه ناشناخته و فراموش شده گم می‌کنید، ناراحت و عصبانی می‌شوید. خبر خوب این است که به خوبی از این مشکل آگاه بوده و برای حل آن چاره‌ای اندیشیده است. اخیرا این شرکت یک ویژگی جدید به برنامه Google Photos اضافه کرده است که به شما امکان می دهد به سرعت به پوشه Screenshots خود در Google Photos بروید.

میانبر جدید در حال حاضر برای کاربران اندروید برنامه Google Photos ارائه شده است و این عملیات را انجام می‌دهد: وقتی آیکون برنامه را به مدت طولانی در صفحه اصلی یا در لیست برنامه‌ها فشار دهید، یک منوی بازشو با چند میانبر دریافت خواهید کرد که جدید یکی از آن‌ها گزینه “Screenshots” است. با ضربه زدن روی این گزینه، با یک میانبر به پوشه اسکرین‌شات‌های گوشی خود خواهید رفت.

ویژگی میانبر Google Photos

این بخش همچنین تغییراتی در پوشه آن صورت گرفته است. اکنون می‌توانید با یک علامت تیک تمام تصاویر و ویدیوهای یک روز خاص را انتخاب کنید. این میانبر جدید یک بهبود عالی و بسیار خوشایند در تجربه کاربری این برنامه است که برای شما معجزه می‌کند. حالا به جای پیمایش تمام منوها در Google Photos، می‌توانید اسکرین شات‌های خود را با یک گزینه میانبر ساده مشاهده کنید. علاوه بر این، می‌توانید این میانبر را از منوی پاپ‌آپ بیرون بکشید و آن را در صفحه اصلی خود قرار دهید تا وارد شدن به پوشه اسکرین‌شات‌ها را حتی آسان‌تر از این نیز انجام دهید.

به گفته خبرگزاری PhoneArena، دو میانبر اضافی در برنامه Photos وجود دارد که شامل “Free up space” و “Feeling Lucky” است. اولی به شما امکان می‌دهد عکس‌های پشتیبان‌گیری شده قبلی را حذف کنید، بنابراین فضای بیشتری آزاد می‌شود، همچنین ویژگی دوم شما را به یک عکس یا ویدیوی تصادفی در کتابخانه‌تان می‌برد. میانبر جدید اسکرین شات در حال حاضر با آخرین به‌روز رسانی Google Photos (نسخه ۵.۹۷) در دسترس است. نظر شما در مورد ویژگی میانبر Google Photos که جدیدا اضافه شده است، چیست؟ آیا این قابلیت برای شما مفید و کاربردی خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان