حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت آنر تب 8 با نمایشگر 12 اینچی، چیپست اسنپدراگون 680 و 8 بلندگو معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر، تبلت

ساعاتی پیش برند آنر یک کنفرانس خبری برگزار کرد و در آن رسما از تبلت جدید 12 اینچی خود با نام آنر تب 8 با قیمتی مقرون به صرفه رونمایی کرد. قیمت پیش فروش آنر تب 8 از 207 دلار شروع می‌شود و پیش فروش آن از امروز در چین آغاز می‌شود. در ترنجی با بررسی مشخصات تبلت جدید آنر همراه ما باشید.

آنر تب 8 با یک صفحه نمایش کامل 12 اینچی با وضوح 2000 در 1200 ارائه می‌شود. صفحه نمایش آن از نوع LCD و با حاشیه باریک 7.2 میلی متری و همچنین نسبت صفحه نمایش 87 درصد تولید می‌شود. این صفحه نمایش همچنین از نسبت صفحه نمایش 10 به 6، وضوح 2K با کیفیت بالا و پشتیبانی از 1.07 میلیارد رنگ بهره‌مند خواهد بود. دستگاه جدید آنر از بدنه فلزی یکپارچه بهره می‌برد و ضخامت آن 6.9 میلی متر و وزن آن 520 گرم است.

این تبلت در زیر بدنه خود دارای پردازنده میان رده، تراشه اسنپدراگون 680 کوالکام است. در بخش دوربین ها نیز یک دوربین 5 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 5 مگاپیکسلی دیگر در جلو دارد. برای روشن نگه داشتن آن نیز، یک باتری مناسب ۷۲۵۰ میلی آمپر ساعتی وجود دارد که از شارژ سریع ۲۲.۵ واتی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه همچنین از رابط USB Type-C و همچنین USB 2.0 پشتیبانی می‌کند.

تبلت آنر تب 8 با نمایشگر 12 اینچی، چیپست اسنپدراگون 680 و 8 بلندگو معرفی شد

آنر تب 8 به هشت بلندگوی استریو مجهز است

بله این تبلت همچنین از هشت بلندگوی استریو استفاده می‌کند. همچنین از الگوریتم تنظیم صوتی خود توسعه‌یافته آنر و فناوری تنظیم صدا DTS پشتیبانی می‌کند و دارای گواهینامه Hi-Res Small Gold Label است. این شرکت می‌گوید این تکنولوژی ها تجربه‌ی جلوه‌ های صوتی واضح‌تر و تکان‌دهنده‌تر را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

از نظر محافظت از چشم، آنر تب 8 دارای گواهینامه سطح سخت افزاری Rheinland برای ایجاد نور آبی کم است. گواهی حفاظت از چشم به این معنی است که هیچ سوسو زدنی در این صفحه وجود ندارد. علاوه بر این، آنر این تبلت را به منابع آموزشی عظیم مجهز  می‌کند. این دستگاه از حالت چند پنجره هوشمند پشتیبانی می‌کند. این تبلت جدید از رابط کاربری Magic UI 6.1 استفاده می‌کند.

آنر تب 8

قیمت و رنگ های Honor Tab 8

اولین فروش رسمی این دستگاه نیز از 8 روز دیگر آغاز خواهد شد.به نقل از منبع، علاوه بر این تبلت، این شرکت صفحه کلید هوشمند Honor Tab 8 را نیز تنها با قیمت 41 دلار معرفی کرد. همانطور که گفتیم قیمت پیش فروش این تبلت از 207 دلار شروع می‌شود اما پس از پیش فروش، قیمت های معمولی آنر تب 8 به صورت زیر خواهد بود:

4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی – 222 دلار

6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی – 266 دلار

8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی – 295 دلار

این تبلت در سه رنگ سبز نعنایی، آبی و طلایی برای خرید کاربران موجود است.

 

تبلت آنر تب 8 را با توجه به قیمت و مشخصات آن رقابتی می‌دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری