حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی تبلت MatePad Pro هواوی با HarmonyOS 3 مشخص شد: 5 مرداد 1401

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | تبلت، هواوی

همین دیروز بود که هواوی رسما اعلام کرد نسخه آینده سیستم‌عامل اختصاصی خود با نام HarmonyOS 3 را در تاریخ 27 جولای معرفی خواهد کرد. درهمین‌زمان، اشاره کردیم که علاوه‌بر رونمایی از این سیستم‌عامل، شرکت چینی احتمالا چندین محصول سخت‌افزاری را نیز معرفی خواهد کرد. حال اکنون، هواوی با انتشار پوستری، تاریخ معرفی جدیدترین تبلت 11 اینچی خود با نام MatePad Pro که از HarmonyOS 3 بهره می‌برد را تأیید کرده است.

تاریخ معرفی تبلت MatePad Pro هواوی

طبق تیزر رسمی منتشرشده در Weibo، می‌توان دریافت که تبلت 11 اینچی Huawei MatePad Pro تغییرات اساسی در طراحی داشته و دارای یک ماژول دایره‌ای دوربین در پشت خود است. همچنین به‌نظر می‌رسد این طراحی کاملاً شبیه به گوشی‌های هوشمند سری Mate 40 خواهد بود.

ماژول دوربین نشان می‌دهد که میت پد پرو از ترکیب دوربین دوگانه به‌همراه فلاش LED بهره می‌برد که انتظار می‌‌رود کیفیت تصاویر ثبت‌شده توسط آن به‌طور قابل‌توجهی نسبت‌به نسل پیش بهبود پیدا کند.

به غیر از این، ما همچنین می‌توانیم لبه‌های فلزی خمیده تبلت و همچنین دو طرف بالا و پایین آن را ببینیم که سوراخ بلندگو را نشان می‌دهد. دکمه پاور دستگاه و دکمه‌های کم و زیاد کردن صدا نیز در دو طرف این تبلت جای گرفته‌اند که درباره دکمه پاور، می‌توان طرح متفاوت آن با سایر دکمه‌ها مشابه با سایر گوشی‌های هوشمند این شرکت را ببینیم. متأسفانه این شرکت هیچ مشخصات دیگری از میت پد پرو را در این تیزر به‌اشتراک نگذاشته است.

تاریخ معرفی تبلت MatePad Pro هواوی

تاریخ معرفی تبلت MatePad Pro هواوی

در همین راستا، مدل 12.6 اینچی از Huawei MatePad Pro نیز اخیراً در وب‌سایت گواهی 3C مشاهده شده است. طبق این سند، تبلت آینده هواوی از شارژ سریع 40 واتی به‌همراه شارژ سیمی معکوس 18 واتی و 10 واتی بهره می‌برد.

همان‌طور که گفتیم و از پوستر این تبلت نیز مشخص است، تبلت هواوی میت پد پرو از سیستم‌عامل HarmonyOS 3.0 استفاده می‌کند که درنتیجه، این دستگاه را به اولین تبلتی از سوی هواوی تبدیل می‌کند که از این نسخه بهره می‌برد.

نظر شما پیرامون تبلت MatePad Pro هواوی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی