حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اینستاگرام اشتراک پولی ریلز و پست‌ها را برای افزایش درآمد سازندگان معرفی کرد

اینستاگرام به‌تازگی ویژگی جدید اشتراک پولی برای ریلز (Reels) و پست‌ها (Posts) را معرفی کرده است که به سازندگان کمک می‌کند تا درآمد خود را افزایش دهند و همچنین این اپلیکیشن را نسبت‌به رقیب فعلی خود، TikTok، جذاب‌تر کند.

اشتراک پولی اینستاگرام

اشتراک اینستاگرام صبح امروز توسط مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، معرفی شد. به‌گفته‌ی وی، سازندگان مقصدی برای محتوای مخصوص مشترکین (فالوورهای ویژه) در پروفایل خود داشته، Reels انحصاری برای آن‌ها ارسال می‌کنند و پست‌های فید را به‌گونه‌ای به‌اشتراک می‌گذارند که فقط این دسته از فالوورها می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند.

پیش از این، مدتی می‌شد که شایعه شده بود اینستاگرام به‌زودی اشتراک پولی برای سازندگان را معرفی می‌کند. Alessandro Paluzzi، به‌عنوان یکی از افراد مطلع، پیش‌تر گفته بود که این شرکت درحال کار بر روی استوری‌های انحصاری است.

اشتراک پولی اینستاگرام

اشتراک پولی اینستاگرام

به‌گفته‌ی اینستاگرام، اشتراک ویژه این شبکه اجتماعی به سازندگان این امکان را می‌دهد تا با ارائه محتوا و تجربیات انحصاری، درآمد کسب کرده و به فالوورهای منتخب خود نزدیک‌تر شوند.

از زمان انتشار نسخه آزمایشی آلفا در ماه ژانویه، ده‌ها هزار سازنده در ایالات‌متحده اکنون به اشتراک پولی اینستاگرام دسترسی دارند.

در اینجا سه ​​ویژگی برتر حالت جدید اشتراکی اینستاگرام آمده است:

چت مشترکین:

چت‌های مشترک که توسط مسنجر پشتیبانی می‌شود، می‌توانند مستقیماً از صندوق ورودی یا استوری سازنده ایجاد شده و پس از 24 ساعت به‌طور خودکار پایان می‌یابند، بنابراین سازندگان می‌توانند تعادل خود را حفظ کرده و تصمیم بگیرند که چه زمانی و چگونه با مشترکین خود ارتباط برقرار کنند.

چت‌های مشترک می‌توانند حداکثر 30 نفر را پشتیبانی کنند، بنابراین سازندگان می‌توانند در لحظه با مشترکین ارتباط برقرار کنند و آن‌ها را گرد هم آورند.

پست‌ها و Reels انحصاری:

محتوایی که در پروفایل سازندگان وجود دارد، راه مهمی برای جذب مشترکین جدید و حفظ جامعه است. اینستاگرام محتوای انحصاری را به‌عنوان پست یا Reels معرفی می‌کند، بنابراین مشترکین می‌توانند در نظرات شرکت کرده و از محتوایی که برای آن‌ها ایجاد کرده‌اید، لذت ببرند.

آیکون مشترک انحصاری در پروفایل:

آیکون مشترک انحصاری در پروفایل کاربر مقصد به‌نمایش درآمده و بیانگر استفاده از محتوای انحصاری و اشتراک‌گذاری پست‌ها و Reels فید انحصاری است.

نظر شما در مورد اشتراک پولی اینستاگرام برای سازندگان به‌منظور کسب درآمد آن‌ها از این شبکه اجتماعی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی