حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایموجی های جدید نسخه 15.0 برای اندروید و iOS را ببینید

Emojipedia به‌تازگی دسته جدیدی از ایموجی‌ها را معرفی کرده است که احتمالاً اواخر امسال برای دستگاه‌های همراه بهره‌مند از اندروید و iOS منتشر خواهد شد. به‌روزرسانی 15.0 ایموجی های جدیدی را به‌همراه خواهد داشت تا کاربران بتوانند واکنش خود را نسبت‌به پیام‌های ارسالی، ارائه کنند.

ایموجی های جدید نسخه 15.0

این هشتمین سالی است که Emojipedia پیش‌نمایشی ازآنچه افراد ممکن است در آینده در تلفن‌های خود ببینند، نشان می‌دهد. کنسرسیوم یونیکد درحال‌حاضر طیفی از شکلک‌های جدید را برای Emoji 15 درنظر گرفته است. قلب آبی روشن، قلب خاکستری، الاغ، گوزن، پرنده سیاه، چتر دریایی، کلنگ مو، ماراکا، فلوت، پنکه دستی تاشو، غلاف نخود، سنبل، زنجبیل، غاز، بال و خندا از جمله موارد جدید بالقوه هستند.

در یک پست وبلاگی، Emojipedia توضیح می‌دهد:

    «در آستانه روز جهانی ایموجی، ایموجی‌پدیا طرح‌های نمونه برای هر ایموجی نامزد را منتشر کرده است. همچنین اکثر موارد ارائه‌شده، ازنظر تاریخی تأیید شده‌اند.»

ایموجی های جدید نسخه 15.0

ایموجی های جدید نسخه 15.0

پست وبلاگی اشاره می‌کند که اگرچه این فقط یک لیست پیش‌نویس ایموجی است، به این معنی که هر کدام از آن‌ها پیش از تأیید نهایی در سپتامبر 2022 ممکن است تغییر کند، “اکثر نامزدها در طی چند سال گذشته در لیست نهایی قرار گرفته‌اند. ازجمله تمام ایموجی‌هایی که از سال گذشته پیش‌نمایش شدند.»

همچنین شایان‌ذکر است که درحالی‌که Emoji 14.0 حاوی 112 ایموجی جدید بود، به‌روزرسانی 15.0 تنها شامل 31 مورد جدید است. علاوه‌بر این، این اولین بار است که هیچ فرد جدیدی در این دسته از توصیه‌ها وجود ندارد.

پست وبلاگ همچنین چند نکته دیگر را در مورد نامزدهای به‌روزرسانی بعدی ارائه می‌دهد:

شکلک جدید Donkey به این معنی است که نماد حیوانات هر دو حزب سیاسی اصلی در ایالات‌متحده آمریکا دارای ایموجی‌های منحصربه‌فرد خود هستند (پیوستن به 🐘 Elephant).

دست هل دادن به سمت راست و دست هل دادن به سمت چپ باید قدرت ترکیبی بالایی با سایر ایموجی‌ها داشته باشند.

شکلک جدید پرنده سیاه به 🐈‍⬛ گربه سیاه و 🐻‍❄️ خرس قطبی به‌عنوان تغییراتی مبتنی‌بر رنگ در حیوانات موجود می‌پیوندد.

جالب اینجاست که نقطه رمز ایموجی موس “FACE” (U+1FACE) است.

شایان‌ذکر است که طرح‌های نهایی بر اساس انتخاب شرکت‌های بزرگی مانند اپل و گوگل متفاوت خواهد بود، اما Emojipedia تنها نمونه‌هایی از ایموجی‌های نامزد را ارائه کرده است.

دیدگاه شما پیرامون ایموجی های جدید نسخه 15.0 برای اندروید و iOS چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی