حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت اندرویدی نوکیا T10 به همراه سه تلفن همراه جدید این شرکت معرفی شدند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، برترین‌های ترنجی، تبلت، نوکیا

نام نوکیا یادآور گذشته درخشان این برند محبوب است که روزگاری یکه‌تاز بازار موبایل بود. اگرچه بازگشت نوکیا به بازار، آن چنان هیجان انگیز نبود اما اخیرا تبلت اندرویدی نوکیا T10 به همراه سه تلفن همراه جدید این شرکت معرفی شدند که جذابیت یکپارچه‌سازی با سیستم‌عامل را بازمی‌گردانند. با ترنجی همراه باشید.

تبلت اندرویدی نوکیا T10 در کنار ۳ گوشی جدید نوکیا معرفی شد

HMD Global، برند جدید گوشی‌های نوکیا، به تازگی چهار دستگاه جدید را معرفی کرده است که اکثر آن‌ها از برخی مدل‌های کلاسیک نوکیا، از جمله تبلت آن الهام گرفته شده‌اند. نوکیا نسخه‌های مدرن برخی از دستگاه‌های نمادین خود را نیز رونمایی کرده است که محبوب‌ترین آن‌ها نوکیا ۳۳۱۰ و نوکیا ۸۱۱۰ مشهور به banana phone یا تلفن موزی است. در حال حاضر، نوکیا در حال رونمایی از سه گوشی با گذشته‌ای باشکوه است، نوکیا ۲۶۶۰، نوکیا ۵۷۱۰ و نوکیا ۸۲۱۰ و همچنین یک تبلت کاملا جدید به نام نوکیا T10 که با باتری بزرگ و وعده ارائه سه آپدیت اصلی اندروید عرضه می‌شود.

نوکیا ۲۶۶۰

اولین گوشی نوکیا، مدل ۲۶۶۰ است، یک گوشی تاشو است که اساسا معرفی مجدد دستگاهی با همین نام است که حدود ۱۵ سال پیش عرضه شد، یعنی حدود سال ۲۰۰۷. این گوشی قطعا افراد مسن را هدف قرار می‌دهد و دارای چندین ویژگی دسترسی سریع است. این دستگاه از پلی کربنات سخت ساخته شده است و از نظر دوام به شدت آزمایش شده است. این تلفن همچنین دارای صفحه نمایش داخلی بزرگ ۲.۸ اینچی و صفحه نمایش خارجی ۱.۷۷ اینچی با رابط کاربری بزرگنمایی شده است که به راحتی از دور قابل تشخیص است و حتی دارای HearingAid Compatibility است که برای افراد کم شنوا عالی است.

نوکیا ۲۶۶۰

این گوشی از چیپست Unisoc بهره می‌برد و دارای ۱۲۸ مگابایت رم، ۴۸ مگابایت حافظه داخلی و یک اسلات microSD است که تا ۳۲ گیگابایت کارت حافظه را پشتیبانی خواهد کرد. یک دوربین VGA نیز برای این دستگاه وجود دارد، درست مانند زمان‌های قدیم. یکی دیگر از موارد که مغز شما را منفجر خواهد کرد، عمر باتری یک هفته‌ای آن مشابه مدل قبلی است که به وسیله یک باتری ۱۴۵۰ میلی آمپر ساعتی قابل تعویض تضمین شده است.

همچنین این دستگاه داری یک جک ۳.۵ میلی متری صدا با قابلیت پخش رادیو FM و همچنین یک پلیر اختصاصی MP3 است. نوکیا ۲۶۶۰ همچنین یک شارژر در جعبه دارد که این روزها کمتر دستگاهی آن را دارد. این تلفن همچنین مجهز به یک دکمه اضطراری اختصاصی است که می‌تواند به سرعت یک مخاطب از پیش تعریف شده را فراخوانی کند. نوکیا 2660 در رنگ‌های مشکی، آبی و قرمز در دسترس خواهد بود.

Nokia 5710 XpressAudio

تلفن کشویی نوکیا 5710 XpressAudio یک بازسازی مدرن از گوشی‌های نمادین Nokia XpressMusic است که همه آن‌ها دارای برخی ویژگی‌های صوتی به صورت اختصاصی هستند. این گوشی جدید نیز قطعا یکی از آن‌ها را به همراه خود دارد. در واقع این دستگاه با یک جفت هدفون داخلی همراه شده است. بله، درست است: یک مکانیزم کشویی در پشت Nokia 5710 XpressAudio وجود دارد که یک جفت هدفون بی‌سیم جداشدنی را در خود جای داده است که هنگام خالی شدن باتری آن‌ها، در حین حرکت توسط باتری گوشی شارژ می‌شوند. در صورت تمایل می‌توانید از آن ها با دستگاه‌های دیگر نیز استفاده کنید.

Nokia 5710 XpressAudio

این گوشی دارای صفحه نمایش ۲.۴ اینچی و یک باتری بزرگ ۱۴۵۰ میلی آمپر ساعتی قابل تعویض است که میتواند هفته‌ها عمر باتری را به همراه داشته باشد. اما طبق گزارش‌ها، با این دفون‌ها تنها تا ۴ ساعت امکان پخش موسیقی با یک بار شارژ شدن وجود دارد. این دستگاه همچنین یک اسلات کارت حافظه microSD تا ۳۲ گیگابایت دارد. درست مانند نوکیا ۲۶۶۰، Nokia 5710 XpressAudio نیز دارای یک دوربین VGA است. این گوشی در دو ترکیب رنگ مشکی – سفید و قرمز – سفید موجود است.

نوکیا ۸۲۱۰

یکی دیگر از مدل‌های کلاسیک نوکیا دوباره احیا شده است و بار دیگر از زبان طراحی نسل قبلی خود با دقت بیشتری پیروی می‌کند. درست مانند مدل‌های قبلی، این مدل نیز به یک باتری قابل تعویض ۱۴۵۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز است که طبق گزارش‌ها می‌تواند تا ۱۹ روز در حالت آماده به کار در حالت 4G و حدود ۲۹ روز در حالت خوب 2G عمر باتری داشته باشد.

نوکیا ۸۲۱۰

از نظر طراحی، نوکیا ۸۲۱۰ قطعا دلپذیرترین گوشی جدید نوکیا است که با زبان طراحی سنتی candybar همراه شده است و مجهز به صفحه نمایش ۲.۸ اینچی QVGA و جک ۳.۵ میلی متری صدا برای علاقه مندان به موسیقی قدیمی است. شما می توانید با این دستگاه به رادیو FM و فایل‌های موسیقی MP3 خود گوش دهید. نوکیا ۸۲۱۰ همچنین به ۱۲۸ مگابایت رم مجهز است و می‌تواند کارت‌های microSD تا ۳۲ گیگابایت را پشتیبانی نماید. برای این دستگاه نیز نسخه آبی رنگ و شنی رنگ نوکیا ۸۲۱۰ قدیمی در دسترس است، که هر دو رنگ آن قطعا خاطرات گذشته را زنده می‌کنند.

تبلت نوکیا T10

در نهایت، یک تبلت جدید نوکیا نیز معرفی شده است، اما این تبلت از یک دستگاه موجود یا قدیمی پیروی نمی‌کند. این تبلت ۸ اینچی، مجهز به اندروید ۱۲، چیپست هشت هسته‌ای و صفحه نمایش HD+ با نسبت تصویر ۱۶:۱۰ است که نسخه‌هایی با رم ۳ گیگابایتی و حافظه ۳۲ گیگابایتی و همچنین نسخه رم ۴ گیگابایتی در کنار ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد.

این تبلت حافظه قابل ارتقا microSD و یک دوربین تکی ۸ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار را نیز دارد. جک ۳.۵ میلی‌متری صدا و بلندگوهای استریو نیز در این تبلت به کار گرفته شده‌اند.این تبلت جدید مجهز به یک باتری ۵۲۵۰ میلی آمپر ساعتی است. با توجه به صفحه نمایش بزرگ آن که البته رزولوشن HD+ دارد، منطقی است که انتظار یک عمر باتری مناسب را داشته باشیم که احتمالا تا چند روز می‌تواند باشد.

تبلت اندرویدی نوکیا T10

همچنین همراه با دستگاه یک شارژر ۱۰ واتی نیز وجود دارد. در برخی بازارهای خاص، تبلت نوکیا T10 حتی با یک قاب TPU ژله‌ای عرضه می‌شود که یک افزودنی جانبی خوب برای این ترکیب است. یک فلیپ کاور سفارشی نوکیا که به صورت جداگانه فروخته می‌شود نیز در کنار تبلت معرفی شده است و این یکی به عنوان یک پایه دو برابر بزرگ‌تر می‌شود و امکان پخش راحت‌تر فیلم و سریال‌ها نیز را فراهم می‌کند.

تبلت نوکیا T20 با تراشه Unisoc، نمایشگر 2K و قیمت ١٧٩ پوند رسماً معرفی شد

به گفته PhoneArena، آدام فرگوسن، رئیس بازاریابی محصولات HMD Global در کنار معرفی محصولات جدید این شرکت گفت که ما در اکتبر سال گذشته با نوکیا T20 وارد بازار تبلت‌ها شدیم و از بازخورد مثبت طرفداران و کاربران به خود، هیجان‌زده و دلگرم هستیم. ما خوشحالیم که اکنون تبلت نوکیا T10 را معرفی می‌کنیم که همان طول عمر و دوام باتری را ارائه می‌دهد که T20 را محبوب کرده بود.

اما حالا این تبلت با یک طراحی جمع و جورتر، به یک گجت همه کاره‌تر تبدیل می‌شود. این تبلت در یک رنگ آبی اقیانوسی و در دو نسخه LTE و WiFi عرضه خواهد شد. نوکیا همچنین سه نسخه اندروید و به‌روزرسانی‌های امنیتی را برای این دستگاه وعده داده است که یک تعهد طولانی‌ مدت برای پشتیبانی آن محسوب می‌شود.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان