حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت جدید آنر با نام Honor Tablet 8 در راه است

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | آنر، تبلت، شایعات

شاید نام Honor را در بازار تبلت‌ها خیلی نشنیده باشید اما نمونه‌های زیادی از تبلت‌ها در برند آنر تولید شده است. از جدیدترین نمونه های آن می‌توان به Honor Tab V7 Pro اشاره کرد. طبق گزارش‌های جدید، تبلت جدید آنر با نام Honor Tablet 8 در راه است. تاریخ معرفی آن هنوز دقیقا مشخص نیست اما احتمالا ۲۲ تیر ۱۴۰۱ و همراه با گوشی جدید Honor X40i رونمایی شد.

تبلت Honor Tablet 8

آنر سال گذشته تبلت های سری V7 را روانه بازار کرد و اکنون این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه مدل های جدید تبلت مقرون به صرفه در بازار خانگی خود یعنی چین است. این تبلت نام خیلی ساده و قابل درک “تبلت ۸” را دارد.

در جدیدترین شنیده‌ها، مشخصات تبلت آینده آنر 8 به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است که نشان می دهد چه انتظاراتی از این دستگاه ارزان قیمت باید داشته باشیم.

Honor

Honor

این گزارش نشان می‌دهد که تبلت مذکور دارای شماره مدل HEY-W09 است. این مدل عددی نسبت به نسل قبلی بیشتر است و احتمالا به معنی پیشرفت در مشخصات هم هست. این تبلت دارای صفحه نمایش به وضوح 2K خواهد بود اما اندازه صفحه نمایش هنوز مشخص نیست.

تراشه نه چندان قوی کوالکام Snapdragon 680 نشان می دهد که با یک تبلت اقتصادی روبه‌رو هستیم. در حالی که ظرفیت باتری مشخص نیست، گفته می شود که این تبلت دارای شارژ سریع 22.5 واتی خواهد بود.

این شرکت هنوز تاریخ عرضه این تبلت آنر 8 را برای بازار چین تایید نکرده است، اما ما انتظار داریم این دستگاه همراه با گوشی هوشمند Honor x40i و تلویزیون های هوشمند سری آنر Smart Screen X3 چهارشنبه این هفته معرفی شود.

نظر شما چیست؟ منتظر تبلت آنر هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
alikarimi

سلام،وقتی زده نسخه پرو باید مشخصات بهتری داشته باشه بخصوص چیپست، حداقل بابد اسنپ 695 که 5جی هم هستش روی این تبلت میزاشت بهتر بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)