حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

میزو mblu 10s با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و طراحی مشابه آیفون معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، میزو

گوشی هوشمند میزو mblu 10s در چین معرفی شد. این دستگاه، یک تلفن هوشمند پایین رده است که طراحی شبیه آیفون دارد. در بالای صفحه نمایش یک ناچ عریض و در قاب پشتی نیز سه لنز دوربین دیده می‌شود. هم اکنون این محصول از سایت های خرده فروشی چینی قابل تهیه است. با ترنجی همراه باشید تا مشخصات این گوشی جدید میزو را مرور کنیم.

میزو mblu 10s با دوربین سه گانه ۴۸ مگاپیکسلی معرفی شد

میزو mblu 10s دارای صفحه نمایش ۶.۵۲ اینچی LCD با وضوح HD+ است. این نمایشگر نسبت ابعاد تصویر ۲۰:۹ داشته و در آن خبری از رفرش ریت بالا نیست. میزو به همان نرخ به روزرسانی ۶۰ هرتزی اکتفا کرده است. دوربین سلفی این گوشی رزولوشن ۸ مگاپیکسلی داشته و همان‌طور که اشاره شد، سه لنز دوربین نیز در قاب پشتی قرار گرفته اند. دوربین اصلی از یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و دوربین های دیگر نیز رزولوشن ۲ و ۰.۳ مگاپیکسلی دارند. متاسفانه مشخص نیست که این تلفن هوشمند اقتصادی میزو از اندروید ۱۲ بهره می‌برد یا ۱۱! اما آنچه مشخص است آن است که این دستگاه به رابط کاربری Flyme 9 Lite مجهز شده است.

Meizu mblu 10s

همان‌طور که GizmoChina اشاره می‌کند، نیروی پردازشی مورد نیاز Meizu mblu 10s از طریق تراشه Unisoc T310 تأمین می‌شود. این گوشی هوشمند با ۴ یا ۶ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قابل تهیه خواهد بود. باتری آن ظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری داشته و از فناوری تشخیص چهره نیز برخوردار است. خوشبختانه دو درگاه USB Type-C و جک ۳.۵ میلی متری صدا برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

Meizu mblu 10s

میزو mblu 10s در سه نسخه وارد بازار چین شده است: ۴ گیگابایت رم + ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی قیمتی معادل ۷۲۹ یوان (۱۰۸ دلار) دارد. نسخه ۴ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی قیمتی معادل ۸۳۹ یوان (۱۲۴ دلار) داشته و نسخه ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی ۹۲۹ یوآن (۱۳۹ دلار) قیمت دارد‌. این گوشی هوشمند در سه رنگ مشکی، آبی و نقره ای عرضه می‌شود.

میزو mBlu 10 رسماً معرفی شد: دوربین ۴٨ مگاپیکسلی و قیمت ١١٠ دلاری

نظر شما چیست؟ آیا طراحی مشابه آیفون می‌تواند باعث فروش بیشتر یک گوشی اقتصادی شود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی