حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لوگو جدید فروشگاه Google Play رویت شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، گوگل

فروشگله گوگل پلی، اصلی‌ترین و بزرگ‌ترین فروشگاه رسمی اندروید است که طی سالیان اخیر و با توجه خاص گوگل بر آن، قابلیت‌ها و ویژگی‌های متنوعی دریافت کرده است. گویا این تغییرات اکنون بار دیگر به لوگو آن معطوف خواهد شد. بر اساس اخبار دریافتی لوگو جدید فروشگاه Google Play رویت شده است که ظاهری مدرن‌تر به همراه دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

لوگو جدید فروشگاه Google Play رویت شد؛ مدرن‌تر از همیشه…!

روزانه میلیون‌ها نفر از فروشگاه Google Play استفاده می‌کنند. چیزی که ممکن است جزئی به نظر برسد، مواردی مانند تغییر در لوگوی فروشگاه گوگل پلی است که حالا به یک موضوع مهم تبدیل شده است و بنابر گفته 9to5Google، به نظر می‌رسد تغییر لوگو برای فروشگاه برنامه‌های اندرویدی در راه است. شکل لوگوی جدید فروشگاه گوگل پلی مثلثی باقی می‌ماند. پس شاید در نگاه اول کمی ناامید شده باشید، اما به خوبی می‌توان حس جدید و تغییرات محسوس در آن را حس کرد که به معنای واقعی کلمه، مدرن‌تر به نظر می‌رسد.

در این طراحی جدید، هدف این است که برخی از قسمت‌های قدیمی لوگو حفظ شود تا کاربران همچنان بتوانند تشخیص دهند که کدام برنامه را باز می‌کنند. در میان تفاوت‌ها، گوشه‌های کمی گردتر هستند و چهار رنگ به کار رفته در لوگوی Play Store بیشتر به چهار رنگ واقعی مرتبط با Google شبیه شده‌اند. با این حال، لوگوی جدید تیره‌تر است و به روشنی لوگوی فعلی که برای Play Store استفاده می‌شود نیست.

لوگو جدید فروشگاه Google Play

همچنین به نظر می‌رسد که مرز بین رنگ‌ها تغییر کرده است تا اندازه آن‌ها مساوی‌تر شود. نسخه فعلی لوگوی Play Store تحت سلطه مثلث آبی است. وقتی تراکنش‌های خاصی را در فروشگاه Play انجام می‌دهید، مانند افزودن اعتبار به حساب خود، می‌توانید طرح جدید را در GPay و GooglePay (که به زودی به عنوان Wallet شناخته می‌شود) بیابید. در چنین شرایطی، فروشگاه Play به عنوان یک بخش مهم از گوگل در نظر گرفته می‌شود و به همین دلیل لوگو جدید در آن ظاهر می‌شود.

به گفته PhoneArena، زمانی که لوگوی Play Store به طور رسمی تغییر کند، ممکن است Google اعلامیه‌ای را منتشر کند (احتمالا). به احتمال زیاد شما باید خیلی با دقت به مشاهده این لوگو جدید بپردازید تا متوجه شوید که چه تغییراتی در آن ایجاد شده است. بازنگری‌های دیگری نیز در این برنامه صورت گرفته است. در ماه می، بخش فیلم‌ها و تلویزیون از فروشگاه Play حذف شد.

این مسئله به این معنی است که کسانی که می‌خواهند از دستگاه‌های تلفن همراه خود برای خرید، اجاره یا تماشای پخش جریانی فیلم و برنامه‌های تلویزیونی استفاده کنند، باید این کار را از طریق برنامه Google TV (که یک برنامه قابل نصب است) انجام دهند. با حذف زودهنگام Play Music که حدودا بیش از دو سال پیش آورده شده بود، ممکن است گوگل در نهایت بخواهد Play Store یک فروشگاه اختصاصی برای برنامه‌های اندروید تبدیل کند و بتواند بازی‌ها را به یک بخش جداگانه تقسیم نماید. نظر شما کاربران ترنجی در این مورد چیست؟ آیا تغییرات صورت گرفته در لوگو گوگل پلی استور مناسب است یا خیر؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان