حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی اس 22 اولترا در رنگ جدید بنفش به‌زودی معرفی خواهد شد؛ عرضه زد فولد 4 با قرمز تیره

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ ممکن است به‌زودی رنگ بنفش جدیدی را برای گوشی پرچمدار گلکسی اس 22 اولترا خود معرفی کند و آن را حداقل در برخی بازارها به‌عنوان یک گزینه انحصاری آنلاین در دسترس قرار دهد. این شرکت به‌دلیل ارائه گوشی‌های هوشمند جدید در برخی رنگ‌های منحصربه‌فرد مشهور است. اغلب، این رنگ‌ها فقط ازطریق فروشگاه آنلاین سامسونگ در دسترس هستند. حال، گفته می‌شود که علاوه‌بر مدل اولترا، گلکسی زد فولد 4 آینده نیز، به‌صورت محدود با رنگ جدید قرمز تیره عرضه خواهد شد.

رنگ جدید بنفش گلکسی اس 22 اولترا

طبق شمارش معکوس در وب‌سایت رسمی شعبه اندونزی سامسونگ، این شرکت به‌زودی گزینه‌های رنگی آنلاین موجود خود (آبی آسمانی، قرمز، و گرافیت) را برای Galaxy S22 Ultra در این کشور در عرض یک هفته عرضه خواهد کرد.

مهم‌تر از آن، تصویر تیزر همراه با شمارش معکوس نشان می‌دهد که رنگ‌های شناخته‌شده، با یک رنگ کاملا جدید شامل بنفش نیز همراه خواهند بود.

ظاهراً این رنگ جدید “Bora Purple” نامیده شده تا با گزینه رنگی آینده Galaxy Buds 2 Pro مطابقت داشته باشد.

رنگ جدید بنفش گلکسی اس 22 اولترا

رنگ جدید بنفش گلکسی اس 22 اولترا

با توجه به اینکه نسخه پایه و پلاس S22 درحال‌حاضر گزینه‌ای شامل رنگ بنفش/اسطوخودوس را دراختیار دارند، گزینه رنگ بنفش جدید برای گلکسی اس 22 اولترا باید به‌خوبی با این گوشی‌ها هماهنگ شود.

کاملاً مشخص نیست که این رنگ جدید Bora Purple آیا در خارج از اندونزی و بازارهای بین‌المللی نیز در دسترس خواهد بود یا خیر. بااین‌حال، کمتر از یک هفته تا مشخص شدن این موضوع زمان باقی مانده است.

رنگ قرمز تیره برای گلکسی زد فولد 4

همچنین قرمز تیره نیز ممکن است یکی از رنگ‌های پیشنهادی برای گوشی تاشو آینده غول کره‌ای باشد. شایعات حاکی از آن است که این رنگ به‌صورت محدود برای زد فولد 4 در دسترس خواهد بود.

شاید برخی از شما آگاه باشید که سامسونگ برای گلکسی اس 22 اولترا نیز رنگ قرمز را معرفی کرده و این گزینه رنگی به‌طور انحصاری از فروشگاه آنلاین سامسونگ موجود است. درمجموع سه گزینه رنگی انحصاری آنلاین برای Galaxy S22 Ultra وجود دارد.

انتظار می‌رود سامسونگ در اوایل ماه آینده از سری Galaxy Z Fold 4 خود رونمایی کند. این دستگاه همچنین احتمالاً چند هفته پس از معرفی به‌صورت رسمی عرضه خواهد شد.

نظر شما پیرامون رنگ جدید بنفش بورا برای Galaxy S22 Ultra و همچنین قرمز تیره برای Galaxy Z Fold 4 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی