حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات و رندر Amazfit Band 7 فاش شد: یک بند 50 دلاری رقیب Mi Band 7

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، ساعت هوشمند، شیائومی

برچسب قیمت Amazfit Band 7 در کنار برخی از رندر های این دستبند و لیستی از مشخصات احتمالی آن که تا حدودی معقول به نظر می‌رسند افشا شده است. احتمالا Amazfit Band 7 به زودی وارد بازار شلوغ دستبند های تناسب اندام خواهد شد و احتمالا با رقابت سختی از سوی شیائومی Mi Band 7 و سایر رقبا روبرو شود. بیایید در ترنجی نگاهی به مشخصات ادعایی این دستبند بیاندازیم.

برخی از رندر های آمازفیت بند 7 به همراه برخی از مشخصات آن و برچسب قیمت مورد انتظار 50 دلاری توسط منبعی مطمئن به اشتراک گذاشته شده است. به نسبت قیمتش به نظر می‌رسد خریداران ویژگی‌ های یک دستبند هوشمند مناسب را با اکثر ویژگی های ارزان قیمت تر، اما کارآمد، دریافت می‌کنند. این بدان معناست که به طور مثال Amazfit Band 7 ردیابی 24 ساعته ضربان قلب و عمر باتری طولانی تا 18 روز و 9 روز معمولی با استفاده طولانی مدت را ارائه می‌دهد.

اخیراً یک افشاکننده ادعا کرد که Amazfit Band 7 بسیار شبیه Redmi Smart Band Pro است که در تصاویر اخیر نیز می‌توان صحت آن را مشاهده کرد. دستبند ردیاب سلامتی Amazfit با داشتن یک باتری بزرگتر (230 میلی آمپر ساعت در مقابل 200 میلی آمپر ساعت) بر دستبند ردمی برتری دارد در حالی که هر دو از صفحه نمایش 1.47 اینچی آمولد با رزولوشن 194×368 بهره می‌برند.

مشخصات و رندر Amazfit Band 7 فاش شد: یک بند 50 دلاری رقیب Mi Band 7

Amazfit Band 7 با قیمت 50 دلاری همرده با شیائومی Mi Band 7 قرار می‌گیرد 

طبق گزارش ها Amazfit Band 7 دارای بیش از 100 حالت تناسب اندام است. همچنین این دستبند تا 5 ATM مقاوم در برابر آب است و وزن آن 28 گرم است. در مقایسه باید بگوییم وزن شیائومی Mi Band 7 حدود 13.5 گرم است.

به نقل از منبع، Amazfit Band 7 دارای 8 مگابایت رم و 128 مگابایت فضای ذخیر سازی خواهد بود. همچنین مانند Mi Band 7 شیائومی، از iOS 10.0 یا بالاتر پشتیبانی می‌کند. با این حال، دستبند هوشمند Amazfit با رقیب خود در اکوسیستم اندرویدی کمی متفاوت است. زیرا با گوشی های هوشمندی که بر روی اندروید 5.0 یا بالاتر کار می‌کنند جفت می‌شود. نمونه شیائومی اما محدودیت را بر روی اندروید 6 اعمال می‌کند. البته گفتنی است که از سوی دیگر نمونه آمازفیت فقط از بلوتوث 5.1 در مقابل بلوتوث 5.2 در نمونه شیائومی پشتیبانی می‌کند. ردیابی خواب و نظارت بر استرس نیز در داخل وجود دارد. اگرچه وجود GPS در حال حاضر کمی نامشخص به نظر می‌رسد، اما می تواند بخشی از ویژگی های این دستبند هوشمند باشد.

آمازفیت بند 7 اواخر سال میلادی جاری با برچسب قیمت جذاب 50 دلاری عرضه خواهد شد. برادر قدیمی تر این دستبند، یعنی آمازفیت بند 5، به دلیل ارائه جذابیت‌ های فراوان و کیفیت نرم‌افزار همراه Zepp مورد ستایش قرار گرفت. بنابراین می‌توان از جانشین شماره 7 انتظار بیشتری داشت. در انتخاب کاربران شاید Amazfit Band 7 نسبت به  Mi Band 7 فقط از نظر طراحی ترجیح داده شود. زیرا نمونه آمازفیت بیشتر شبیه یک ساعت است تا نمونه شیائومی که کاملاً یک دستبند هوشمند است. اگرچه شیائومی روز گذشته می بند 7 پرو جدید خود را نیز برای کسانی که صفحه نمایش بزرگتر 1.64 اینچی می‌خواهند با قیمت 60 دلاری معرفی کرده است. شما کاربران عزیز ترنجی اینجا می‌توانید مشخصات آن را ببینید.

 

دیدگاه خود را راجع به مشخصات و قیمت احتمالی دستبند هوشمند جدید آمازفیت به ما بگویید. MI Band 7 یا Amazfit Band 7؟ شما کدام یک را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری