حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی ریلمی GT 2 Master Explorer به‌صورت رسمی فاش شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ریلمی

ریلمی GT 2 Master Explorer قرار است در تاریخ 12 جولای (21 تیر) در چین معرفی شود. ماه گذشته، این دستگاه گواهی TENAA را دریافت کرد که مشخصات آن را فاش می‌کرد. حال امروز، ریلمی اولین تصویر رسمی از گوشی هوشمند GT 2 Master Explorer را منتشر کرده است.

طراحی ریلمی GT 2 Master Explorer

نگاهی دقیق به پوستر Realme GT 2 Master Explorer نشان می‌دهد که امضای نائوتو فوکاساوا، طراح ژاپنی که گوشی‌های پیشین مدل Master را برای این شرکت طراحی کرده است، وجود ندارد. بااین‌وجود، پوستر رسمی نشان می‌دهد که GT 2 Master Explorer از طراحی جذابی برخوردار است.

طراحی Realme GT 2 Master Explorer شامل پنل پشتی چرمی به‌همراه روکش فلزی سخت و پرچ‌هایی در لبه‌های آن است. لیست TENAA این دستگاه نشان می‌داد که این گوشی در رنگ‌های سبز و سفید عرضه خواهد شد. بااین‌حال، مشخص نیست که آیا این رنگ‌ها نیز از طراحی بدنه فلزی بهره می‌برند یا خیر. قسمت جلویی دستگاه دارای یک پنل AMOLED با سوراخ نمایشگر مرکزی و حاشیه‌های باریک است.

طراحی ریلمی GT 2 Master Explorer

طراحی ریلمی GT 2 Master Explorer

Realme GT 2 Master Explorer دارای صفحه‌نمایش 6.7 اینچی AMOLED با حسگر اثرانگشت یکپارچه خواهد بود که رزولوشن +Full HD و رفرش‌ریت 120 هرتز را به‌همراه دارد. در قسمت جلویی، دوربین 16 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی و مکالمات تصویری تعبیه شده است. پنل پشتی این گوشی نیز دارای دو سنسور اصلی و فوق‌عریض 50 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو با سنسور 2 مگاپیکسلی است. این دستگاه با سیستم‌عامل اندروید 12 و رابط کاربری Realme 3.0 عرضه خواهد شد.

تراشه گوشی آینده ریلمی را Snapdragon 8+ Gen 1 شکل می‌دهد. همچنین لیست TENAA دستگاه توضیح می‌دهد که این دستگاه در سه مدل شامل رم 6 گیگابایت، 8 گیگابایت و 12 گیگابایت و گزینه‌های ذخیره‌سازی 128، 256 و 512 گیگابایتی عرضه خواهد شد. یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی، انرژی GT 2 Master Explorer را تأمین می‌کند. گواهی 3C این گوشی همچنین نشان می‌دهد که ممکن است با پشتیبانی از شارژ 100 واتی وارد بازار شود.

دیدگاه شما پیرامون طراحی Realme GT 2 Master Explorer چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی