حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل امکان پرداخت جایگزین در کره جنوبی را برای توسعه‌دهندگان برنامه‌ها فراهم کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

اپل اخیرا به توسعه‌دهندگان App Store در کره جنوبی اطلاع داده است که اکنون می‌توانند به کاربران، سیستم‌های پرداخت جایگزین را در برنامه‌های خود ارائه دهند. این تغییر پس از تصویب قانونی در این کشور به تصویب رسید که اپراتورها را از الزام توسعه‌دهندگان به استفاده از سیستم‌های خرید درون‌برنامه‌ای خود منع می‌کند.

امکان پرداخت جایگزین اپل در کره جنوبی

به‌روزرسانی توسعه‌دهندگان اپل در مورد برنامه‌های کره جنوبی با این توصیف شروع می‌شود که اپل در آن می‌گوید: «اپ استور، به‌منظور اینکه مکانی امن و قابل‌اعتماد برای کشف و دانلود برنامه‌ها باشد طراحی شده است»، اما با توضیح اینکه این تغییر صرفاً برای اطمینان از رعایت اصول این شرکت با قوانین محلی است، ادامه می‌دهد:

    قانون تجارت ارتباطات از راه دور در کره جنوبی اخیراً اصلاح شده تا برنامه‌های ارائه‌شده توسط اپراتورهای بازار برنامه در کره جنوبی مجاز به ارائه یک گزینه پردازش پرداخت جایگزین در برنامه‌های خود باشند. برای رعایت این قانون، توسعه‌دهندگان می‌توانند از حق خرید خارجی StoreKit استفاده کنند. این حق به برنامه‌هایی که در اپ استور کره جنوبی توزیع می‌شوند، این امکان را می‌دهد که یک گزینه پردازش پرداخت درون‌برنامه جایگزین ارائه کنند. توسعه‌دهندگانی که می‌خواهند به استفاده از سیستم خرید درون‌برنامه‌ای اپل ادامه دهند، ممکن است این کار را انجام دهند و نیازی به اقدام بیشتری پیرامون آن نیست.

امکان پرداخت جایگزین اپل در کره جنوبی

امکان پرداخت جایگزین اپل در کره جنوبی

اپل در ادامه به توسعه‌دهندگان هشدار می‌دهد که استفاده از این حق باعث می‌شود که برخی از ویژگی‌های اپ استور مانند Ask to Buy و Family Sharing برای کاربرانشان در دسترس نباشد. اپل توضیح می‌دهد که دلیل این امر این است که پرداخت‌هایی که خارج از سیستم پرداخت خود اپ استور انجام می‌شوند، قابل‌تأیید نیستند:

    اپل نمی‌تواند به کاربران در زمینه بازپرداخت، سابقه خرید، مدیریت اشتراک و سایر مشکلاتی که هنگام خرید کالاها و خدمات دیجیتال از طریق روش خرید جایگزین با آن مواجه می‌شوند، کمک کند.

اپل لیستی از ارائه‌دهندگان خدمات پرداخت (PCP) ازپیش‌تأییدشده در کره جنوبی را به توسعه‌دهندگان ارائه می‌دهد که شامل KCP ،Incise ،Toss و NICE می‌شود. توسعه‌دهندگان همچنان می‌توانند از یک PSP متفاوت استفاده کنند، اما باید همان معیارهای داشتن یک سیستم پردازش پرداخت امن و سابقه‌ای ثابت در حفاظت از حریم‌خصوصی کاربر را داشته باشد. شایان‌ذکر است، علی‌رغم تردید رگولاتور کره‌ای در مورد کمیسیون‌های دریافتی در سیستم‌های پرداخت شخص‌ثالث، اپل 26 درصد کمیسیون از تمام فروش‌های پردازش‌شده را دریافت خواهد کرد.

برنامه‌نویسانی که علاقه‌مند به استفاده از حق خرید خارجی StoreKit برای برنامه‌ها در کره جنوبی هستند، می‌توانند با ارسال فرم درخواست حقوق خود به اپل، شروع کنند.

نظر شما پیرامون امکان پرداخت جایگزین اپل در کره جنوبی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی