حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تقاضا برای آیفون ۱۴ در چین احتمالا جهش بسیار زیادی خواهد داشت

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، اخبار

سری آیفون ۱۴ اپل این روزها موضوع اصلی‌ترین شایعات این روزهای دنیای فناوری است. این دستگاه قرار است با تغییرات مثبت زیادی همراه شود و بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته، گفته می‌شود که احتمالا تقاضا برای آیفون ۱۴ در چین جهش بسیار زیادی خواهد داشت. با ترنجی همراه باشید.

تقاضا برای آیفون ۱۴ در چین افزایش بسیاری زیادی خواهد داشت…!

قطعا شما هم می‌دانید که یک گوشی هوشمند، زمانی محبوب است که مردم بیش از ۲ ماه قبل از موعد معرفی، منتظر عرضه آن هستند. البته شاید این کمی اغراق آمیز باشد، اما این موضوع تا حد زیادی درست است و تقاضا برای آیفون ۱۴ در چین بسیار بیشتر از آیفون ۱۳ قبلی خواهد بود. این پیش‌بینی‌ها در نتیجه نظرسنجی انجام شده توسط تحلیلگر برجسته فناوری، یعنی مینگ چو کو به دست آمده است. به گفته وی، تامین‌کنندگان و خرده‌ فروشان سرمایه‌های بسیار بیشتری را برای پیش‌پرداخت‌های اولین سری آیفون ۱۴ پرداخت کرده‌اند.

این اطلاعات در ابتدا توسط مینگ چی کو در توییتی ارائه شد. وی همچنین تصریح کرد که ودیعه پیش پرداخت برای آیفون ۱۴ به طور قابل توجهی بیشتر از آیفون ۱۳ است و در برخی مناطق چین این مبلغ حتی بیشتر از حد تصورات است. لازم به ذکر است که این تحلیل مبتنی بر اطلاعات اولیه است و هنوز زمان زیادی تا عرضه آیفون ۱۴ باقی مانده است. با این حال، در حال حاضر، دلیل خوبی برای این باور وجود دارد که جدیدترین گوشی هوشمند اپل در چین عملکرد خوبی خواهد داشت.

تقاضا برای آیفون ۱۴ در چین

از لحاظ تجاری، بازار کشور چین، یک بازار بسیار مهم برای اپل بوده است. این بازار حدود یک پنجم کل درآمد اپل را تشکیل می‌دهد و اهمیت آن همچنان در حال افزایش است. مثلا فقط در همین سال، اپل به بزرگ‌ترین سهم خود از بازار چین دست یافت. با توجه به اینکه آیفون ۱۴ قرار است اولین بازطراحی بزرگ را به سری آیفون از سال ۲۰۱۷ (زمانی که آیفون X عرضه شد) به ارمغان بیاورد، درک علت علاقه مردم به آن موضوعی عجیب و پیچیده نیست.

به گفته خبرگزاری PhoneArena، علاوه بر این، نسخه مکس مقرون به صرفه‌تر نیز توجهات همگان را به خود جلب کرده است. آیفون همیشه یک گوشی بسیار محبوب و پر فروش بوده است و تقاضا برای آن تقریبا در همه جا زیاد است. با این وجود، یک سوال جالب‌تر برای بررسی این است که فروش بین مدل‌های Pro و غیر پرو چگونه خواهد بود. برای درک و فهم این موضوه باید کمی بیشتر صبر کنیم تا این دستگاه‌ها عرضه شوند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان