حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سونی InZone، برند گیمینگ جدید شرکت ژاپنی با دو مانیتور و سه هدست رسما معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سرگرمی و بازی، سونی، لوازم جانبی، مانیتور

کمپانی سونی اخیرا از برند جدید سخت‌افزار مخصوص بازی خود با نام InZone رونمایی کرده است. اولین محصولات زیرمجموعه‌ی این برند شامل دو مانیتور و سه هدست می‌باشد که برای یک تجربه گیمینگ کامل، چه بر روی رایانه شخصی و چه برای پلی استیشن 5، طراحی شده‌اند.

مانیتور و هدست سونی InZone

نام تجاری InZone سونی از تخصص محصولات صوتی و تصویری این شرکت با مانیتورها و هدست‌های جدید استفاده می‌کند که همه آن‌ها مستقیماً بازار رقابتی و پرسود گیمینگ را هدف قرار گرفته‌اند.

مانیتور سونی InZone

مانیتور سونی InZone

خط اولیه محصولات InZone شامل دو مانیتور و سه هدست است که قیمت‌ها و موارد استفاده متفاوتی را ارائه می‌کنند. هر پنج محصول با درنظر گرفتن گیمرهای رایانه شخصی طراحی شده‌اند، اما به‌طور کامل از کنسول PS5 سونی نیز پشتیبانی خواهند کرد. مانیتورها به‌ویژه قابل‌توجه هستند، زیرا دارای یک سوئیچ بوده که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا با تعویض آن، مستقیما در یک مانیتور بین حالت PC و PS5 جابجا شوند.

هدست سونی InZone

هدست سونی InZone

پنج محصول معرفی‌شده InZone عبارتند از:

InZone M9: مانیتور 27 اینچی با وضوح 4K از نوع IPS و رفرش‌‌ریت 144 هرتز با پشتیبانی از HDMI 2.1 ،VRR ،HDR 600 و NVIDIA G-Sync که با قیمت 899 دلار به‌فروش می‌رسد.

InZone M3: مانیتور 27 اینچی با وضوح 1080p از نوع IPS و رفرش‌‌ریت 240 هرتز با پشتیبانی از VRR و HDR 400 که با قیمت 529 دلار به‌فروش می‌رسد.

InZone H9: هدست گیمینگ بی‌سیم با قابلیت حذف نویز، گوشی‌های چرمی، صدای فضایی سه‌بعدی، پشتیبانی از 2.4 گیگاهرتز و بلوتوث و موارد دیگر که با قیمت 299 دلار به‌فروش می‌رسد.

InZone H7: هدست گیمینگ بی‌سیم که قابلیت حذف نویز و سایر ویژگی‌های ممتاز مدل H9 را از دست می‌دهد، اما با قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تر 229 دلار به‌فروش می‌رسد.

InZone H3: هدست گیمینگ سیمی مقرون‌به‌صرفه که صدای فضایی سه‌بعدی را حفظ می‌کند، اما سایر ویژگی‌ها را کاهش داده و با قیمت 99 دلار به‌فروش می‌رسد.

سونی با جدیدترین مجموعه لوازم جانبی گیمینگ خود، مستقیماً به‌دنبال ارائه‌ی بهترین مانیتورها و هدست‌های مخصوص بازی است. باید دید که آیا InZone می‌تواند پا به‌پای پیشکسوتان صنعت بازی رایانه‌های شخصی باشد یا خیر. اما محصولاتی که امروز معرفی شدند، به‌نظر می‌رسد که این هدف را کاملا محقق کنند. همه این محصولات InZone برای عرضه در سال 2022 برنامه‌ریزی شده‌اند و پیش‌فروش‌ها به‌زودی آغاز می‌شود.

نظر شما پیرامون برند لوازم جانبی گیمینگ سونی InZone چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی