حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی HTC Desire 22 Pro با اسنپدراگون 695 و تمرکز بر متاورس رسما معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اچ‌تی‌سی، برترین‌های ترنجی

اچ‌تی‌سی پس از مدت‌ها بالاخره یک گوشی جدید معرفی کرد؛ Desire 22 Pro جدیدترین پیشنهاد سازنده مشهور تایوانی بوده که مدتی می‌شود که تمرکز خود را بر روی VR معطوف کرده است. HTC Desire 22 Pro یک گوشی میان‌رده با نمایشگر 6.6 اینچی LCD به‌همراه رفرش‌ریت 120 هرتز، چیپست اسنپدراگون 695 و باتری 4520 میلی‌آمپرساعتی می‌باشد که با اکوسیستم Viverse HTC و محصولات واقعیت مجازی این شرکت مانند هدست HTC Vive Flow سازگار است.

گوشی HTC Desire 22 Pro

سازگاری Viverse عامل اصلی فروش گوشی جدید این شرکت است که به شما امکان می‌دهد از طریق تلفن و هدست HTC VR متصل به محتوای مجازی Metaverse دسترسی داشته باشید. HTC همچنین کیف پول Viverse خود را برای کمک به مدیریت دارایی‌های دیجیتالی مانند ارزهای دیجیتال و NFT به‌طور مستقیم از تلفن همراه، در اینجا آورده است.

گوشی HTC Desire 22 Pro

گوشی HTC Desire 22 Pro

Desire 22 Pro همچنین دارای دوربین سه‌گانه با لنز اصلی شامل سنسور 64 مگاپیکسلی به‌همراه دیافراگم f/1.8 درکنار یک لنز اولتراواید با سنسور 13 مگاپیکسلی به‌همراه دیافراگم f/2.4 و یک ماژول عمق‌سنج 5 مگاپیکسلی است. همچنین یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی f/2.0 در جلوی این دستگاه وجود دارد که در داخل سوراخ نمایشگر تکی آن قرار گرفته است. این گوشی دارای 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی می‌باشد که ازطریق microSD قابل ارتقا است.

قسمت نرم‌افزاری Desire 22 Pro از اندروید 12 بهره می‌برد درحالی‌که باتری 4520 میلی‌آمپرساعتی این دستگاه، از شارژ سریع سیمی 18 واتی، شارژ بی‌سیم 15 واتی و همچنین شارژ بی‌سیم معکوس پشتیبانی می‌کند. همچنین یک اسکنر اثرانگشت در لبه‌ی کناری و گواهی IP67 به‌منظور مقاومت در برابر آب و گردوغبار برای آن درنظر گرفته شده است.

HTC Desire 22 Pro در رنگ‌های طلایی و مشکی عرضه خواهد شد و با قیمت TWD 11990 (404 دلار) در تایوان و 459 یورو در اروپا به‌فروش می‌رسد. فروش آزاد در تایوان از اول جولای ازطریق کانال‌های آنلاین و آفلاین شروع می‌شود، درحالی‌که خریداران اروپایی می‌توانند امروز پیش‌سفارش‌های خود را انجام داده و از اول اوت گوشی خود را دریافت کنند.

خریداران اولیه اگر قبل از 31 ژوئیه سفارش دهند، برخی از موارد رایگان منحصربه‌فرد را دریافت می‌کنند، ازجمله یک کیف ضدضربه HTC، یک شارژر بی‌سیم HTC و یک هدیه انحصاری NFT که می‌تواند ازطریق برنامه Viverse استفاده شود.

دیدگاه شما پیرامون گوشی HTC Desire 22 Pro با تمرکز بر متاورس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
alikarimi

سلام، چه عجب ازHTC یه خبری شنیدیم، خب گوشی هم که رونمایی کرده خیلیم عالیه، اگه چیپست رو 778جی میزاشت بهتر بود، هرچندکه 695 هم خوبه و باید 5جی باشه، جالبه شارژبی سیم و معکوس هم داره که برای یه گوشی میانرده خیلی خوبه، واینکه گواهی ip67 هم داره، صفحه نمایش درسته LCD هستش ولی رفرش120 داره، دوربین اصلی و سلفی هم خوبن در حد خودشون و این گوشی،ودرآخر اینکه جالبتر هستش اینه که اونایی که تا تاریخ گفته شده تو خبر خریداری کنن این گوشیو کیف ضدضربه، شارژبی سیم و NFT هم به صورت رایگان میدن بهشون،البته نمیدونم خریداران ایرانی میتونن پیش خریدش کنن یا نه، که التبه فکر هم نکنم بشه برای ما، قیمت 400 دلارم داره که نمیدونم ولی فکر کنم یه مقدار زیاده این قمیت برای این گوشی، اابته من به قیمت دلار خودمون حساب میکنم اینطوری میگم شاید برای اونا چیزی نباشه این قیمت، تو ایران دلار30 تومانی هم حساب کنیم، 400تا30000تومان میشه 12 میلیون، خب با این قیمت گوشیهای بهتری میشه گرفت تو ایران، تازه اگه این گوشی وارد بازار ما بشه حتما بیشتر از 400 دلار در میاد که نتیجش یعنی بیشتر از 12 میلیون

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی