حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه پایدار مرورگر Edge 103 توسط مایکروسافت منتشر شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اخبار، مایکروسافت، مرورگر

در چند وقت اخیر، سیاست‌های جدید مایکروسافت برای توسعه مرورگر Edge، باعث محبوبیت بیش از پیش این نرم‌افزار وب‌گردی شده است. به تازگی نسخه پایدار مرورگر Edge 103 توسط مایکروسافت منتشر شده است که تغییرات جالبی را به همراه دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

نسخه پایدار مرورگر Edge 103 منتشر شد

در اوایل این هفته، مایکروسافت نسخه پایدار دیگری از مرورگر Edge با شماره نسخه ۱۰۳.۰.۱۲۶۴.۳۷ را منتشر کرد که چندین ویژگی جدید و تعدادی اصلاحات کلی را برای بهبود پایداری برنامه به ارمغان می‌آورد. در میان موارد دیگر، توسعه دهندگان این برنامه، توانایی مدیریت تغییر خودکار پروفایل در مرورگر، بهبود حفاظت در برابر تهدیدات وب و همچنین افزودن ابزاری برای تغییر گواهی‌های مشتری را یکپارچه کرده‌اند.

اول از همه، قابل ذکر است که ظهور توانایی کنترل سوئیچینگ خودکار پروفایل‌ها در این مرورگر، با استفاده از خط مشی GuidedSwitchEnable موجود است. هنگامی که Edge یک پیوند شخصی یا کاری را شناسایی می‌کند، این خط‌مشی از کاربر می‌خواهد تا به نمایه مناسب تغییر وضعیت دهد. تعویض گواهی‌های کلاینت به کاربران اجازه می‌دهد تا گواهی حافظه را پاک کنند و هنگامی که به سایتی می‌روند که به تایید اعتبار گواهی HTTP نیاز دارند، پنجره انتخاب گواهی را دوباره باز کنند.

نسخه پایدار مرورگر Edge 103

قابل ذکر است، این تغییر می‌تواند بدون نیاز به خروج از مرورگر Edge انجام شود. فارغ از تمام موارد مذکور، حالا نسخه ۱۰۳ مرورگر اج با ویژگی‌ها و بهبودهای جدید منتشر شده است. نسخه Edge 103، که بر اساس یک کتابخانه هوشمند Microsoft Defender SmartScreen بازطراحی شده است، قابلیت محافظت از وب قوی‌تری را ارائه می‌دهد. استفاده از خط مشی NewSmartScreenLibraryEnable به کاربران شرکتی اجازه می‌دهد تا از نسخه قبلی کتابخانه استفاده کنند (تا زمانی که با انتشار Edge 105 کاملا حذف شود).

همچنین قابل ذکر است که در نسخه جدید این مرورگر، بنری برای جستجوی موضوعات کاری در نوار آدرس ظاهر شده است. این بخش به شما کمک می‌کند تا بدون اینکه حواس‌تان به چیزهای دیگر پرت شود، روی تکمیل کارهای خود تمرکز کنید. این قابلیت همچنین استفاده از بنر جستجوی اطلاعات مربوط به کار در سازمان را برای کاربران آسان‌تر می‌کند.

به گفته GizChina، برای استفاده از این قابلیت، کافی است آیکون مربوطه را در ابتدای نوار آدرس فعال کنید. شما می‌توانید این ویژگی را با استفاده از خط مشی AddressBarMicrosoftSearchInBingProviderEnabled فعال کنید. در اینجا خلاصه‌ای از ویژگی‌های جدید آورده شده است:

  • قابلیت کنترل سوئیچینگ خودکار پروفایل
  • تعویض کننده گواهی مشتری
  • دفاع وب قابل اطمینان تر
  • بنر جستجوی کار در نوار آدرس Microsoft Edge

نظر شما در مورد نسخه پایدار مرورگر Edge 103 چیست؟ آیا این مرورگر، قابلیت‌های که شما به آن نیاز دارید را ارائه می‌دهد؟! به نظر شما، مرورگر مایکروسافت به چه قابلیت‌های دیگری نیاز دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان