حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جزئیات صفحه نمایش آیفون ۱۵ قبل از معرفی آیفون ۱۴ لو رفت

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، اخبار، شایعات

همانطور که می‌دانید، تا معرفی و عرضه سری آیفون ۱۴ اپل مدت زمان زیادی مانده است. در حالی که آیفون ۱۴ هنوز معرفی نشده، اخیرا جزئیات صفحه نمایش آیفون ۱۵ توسط خبرگزاری‌های مختلف منتشر شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا به بررسی این موضوع بپردازیم.

جزئیات صفحه نمایش آیفون ۱۵ چه چیزی را به ما نشان می‌دهد؟!

حتما می‌دانید که سری آیفون ۱۴ اپل اخیرا در سرفصل‌های خبری رسانه‌ها قرار دارد. این موضوع اصلا خبر تعجب آوری نیست زیرا این دستگاه‌ها به راحتی در میان گوشی‌های هوشمند مورد انتظار برای سال ۲۰۲۲ قرار دارند. اگرچه سری جدید آیفون ۱۴ هنوز به طور رسمی معرفی نشده است و ما انتظار داریم که این اتفاق در ماه سپتامبر رخ دهد، اما حالا اولین اطلاعات درز کرده در مورد آیفون ۱۵ در حال منتشر شدن است.

جزئیات صفحه نمایش آیفون ۱۵

اطلاعات فاش شده اخیر حاکی از آن است که آیفون ۱۵ آخرین آیفون با پورت لایتنینگ خواهد بود و این موضوع نشان می‌دهد اپل در حال آماده شدن برای استفاده از استاندارد جهانی اجتناب ناپذیری است که این شرکت را به استفاده از پورت USB Type-C مجاب می‌کند. در حال حاضر، یک گزارش جدید، جزئیاتی را در مورد صفحه نمایش سری آیفون ۱۵ ارائه داده است.

سری iPhone 15 دارای صفحه نمایشی با همان اندازه مدل سری iPhone 14 خواهد بود

اول از همه، این گزارش حکایت از آن دارد که آیفون ۱۵ با همان اندازه نمایشگر سری آیفون ۱۴ وارد بازار خواهد شد. سری آیفون ۱۴ دارای چهار مدل دستگاه با دو اندازه نمایشگر ۶.۱ اینچی و ۶.۷ اینچی خواهد بود. آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ مکس در کنار آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ ​​پرو مکس، ۴ عضو خانواده آیفون بعدی اپل هستند. البته، این شرکت همچنان استاندارد خط تولید جدیدی را که با سری آیفون ۱۴ عرضه خواهد شد، آزمایش می‌کند.

از این گذشته، استاندارد جدید Max در آیفون کمی تازگی دارد. به هر حال، انتظار داریم این شرکت این ترتیب را برای سری آیفون ۱۵ نیز حفظ کند. آیفون ۱۴ و ۱۴ مکس احتمالا طراحی ناچ را به صورت استاندارد و قدیمی داشته باشند، در حالی که نسخه پرو و ​​پرو مکس بریدگی جدیدی به شکل بیضی و دایره را جایگزین زائده قدیمی خواهند کرد. هدف از این کار آن است که ویژگی Face ID در این دو دستگاه، فعال و کارآمد باقی بماند.

حجم حافظه مورد نیاز آیفون

برای سری آیفون ۱۵، اپل ممکن است طراحی بریدگی قرصی را به کل سری خط تولید این نسل وارد کند. آیفون‌های امسال نرخ نوسازی بالایی دارند که اپل آن را نمایشگر ProMotion می‌نامد. به صورت کلی فرض بر این است که آیفون‌های سال آینده، طراحی نسخه‌های Pro را به همراه خواهند داشت. با این حال، مدل‌های Pro ممکن است سال آینده بهبود بیشتری پیدا کنند.

به گفته خبرگزاری GizChina، طبق شایعات اولیه، اپل در تلاش است تا یک راه حل جدید برای قرار دادن دوربین (و سنسورهای Face ID) در زیر نمایشگر توسعه دهد. این یک احتمال قوی است، به خصوص اگر سامسونگ واقعا دوربین زیر نمایشگر را برای سری گلکسی S23 خود در نظر گرفته باشد، اپل نمی‌تواند نسبت به این موضوع بی تفاوت بماند. سری آیفون ۱۴ نیز ممکن است باتری‌های بزرگ‌تری به همراه داشته باشند و ما انتظار داریم سری ۱۵ نیز این بخش را بیش از گذشته بهبود بخشد. نظر شما درباره سری آیفون ۱۵ اپل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان