حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی ریلمی Narzo 50i Prime با لنز تکی دوربین فاش شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، ریلمی

ماه گذشته، برند ریلمی گوشی‌های هوشمند Narzo 50 Pro 5G و Narzo 50 5G خود را در هند معرفی کرد. گفته می‌شود که این شرکت به‌زودی دستگاه دیگری را با نام Realme Narzo 50i Prime از سری Narzo به دسته محصولات خود اضافه خواهد کرد. به‌تازگی اما، طراحی ریلمی Narzo 50i Prime فاش شده است که از لنز تکی دوربین اصلی این گوشی حکایت دارد.

طراحی ریلمی Narzo 50i Prime

بر اساس گزارشی از وب‌سایت 91mobiles، منبع قابل‌اعتماد آن‌ها خبر داده است که Realme قصد دارد گوشی هوشمند Narzo 50i Prime را در تاریخ 22 ژوئن (1 تیر) به‌صورت رسمی معرفی کند. منبع اطلاعاتی اضافه می‌کند که قیمت این دستگاه زیر 100 دلار بوده و در دو رنگ مشکی و سبز در دسترس خواهد بود. این گزارش همچنین طراحی ریلمی Narzo 50i Prime را به‌اشتراک گذاشته که در عکس اصلی مطلب کاملا مشهود است.

طراحی فاش‌شده نشان می‌دهد که این دستگاه دارای لبه‌های کناری و پنل پشتی صاف است. علاوه‌بر این، گوشی جدید دارای یک دوربین تکی با فلاش LED در پنل پشتی خود است. در جلو، این دستگاه دارای یک ناچ قطره‌ای، حاشیه‌های نازک و چین نمایشگر نسبتا ضخیم خواهد بود.

طراحی و زمان معرفی ریلمی Narzo 50i Prime

طراحی و زمان معرفی ریلمی Narzo 50i Prime

به‌غیر موارد ذکرشده، همان‌طور که گفتیم، این گزارش تأیید می‌کند که گوشی هوشمند جدید ریلمی با یک دوربین اصلی عرضه خواهد شد که چنین موردی در گوشی‌های اندرویدی امروزی عجیب است. ظرفیت باتری این دستگاه 5000 میلی‌آمپرساعت بوده و همچنین گفته می‌شود که این دستگاه با شارژ سریع 10 واتی عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود این گوشی با دو پیکربندی حافظه و فضای ذخیره‌سازی شامل 3 گیگابایت + 32 گیگابایت و 4 گیگابایت + 64 گیگابایت با پشتیبانی از دو سیم‌کارت معرفی شود. ضخامت Narzo 50i Prime نیز 8.48 میلی‌متر، وزن آن 181 گرم می‌باشد. یک سند FCC همچنین نشان می‌داد که Narzo 50i Prime با چیپست مدیاتک Helio G80 عرضه خواهد شد.

نظر شما پیرامون طراحی گوشی هوشمند Realme Narzo 50i Prime چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی