حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یک گوشی از سری X برند ویوو لو رفت

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، ویوو

سری X ویوو از جمله محصولات جذاب آن ها محسوب می شود. با این حال این بار به نظر می‌رسد یک گوشی میان‌رده را از Vivo شاهد هستیم. به تازگی یک گوشی از سری X برند ویوو لو رفته است.

سری X ویوو

به تازگی یک گوشی از سری ایکس برند Vivo گواهی‌های TENAA و 3C را دریافت کرده است. این گواهی‌ها از سازمان‌های چینی به همین نام دریافت می‌شوند.

مدل عدد این گوشی ناشناخته Vivo V2219A عنوان شده و دارای یک پنل AMOLED  در اندازه 6.67 اینچی بوده و به رزولوشن FHD+ مجهر است. درباره رفرش ریت یا استاندارهای دیگر آن اطلاعی در دست نیست اما از تصاویر می توان دید که یک سوراخ نمایشگر در لبه بالای قرار دارد.

نمای جلویی

نمای جلویی

روی قاب پشتی یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک دوربین دوم 2 مگاپیکسلی قرار گرفته است که البته آن قاب دوربین دوربین بزرگ برای این ۲ دوربین به نظر بزرگ می‌رسد و باید موارد دیگری هم وجود داشته باشد. یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی درون سوراخ نمایشگر قرار گرفته است.

این گوشی دارای یک چیپست 5G با مدل نامشخص بوده که کلاک پایه CPU آن ۲و۲ گیگاهرتز است. این دستگاه در مدل‌های 6/128 گیگابایت، 8/256 گیگابایت و 12/512 گیگابایت عرضه می‌شود.

در بخش نرم‌افزار اندروید 12 را داریم که با رابط کاربری OriginOS Ocean UI ارایه می شود. در این لیست یک باتری 2190 میلی آمپر ساعتی دیده می شود که احتمالاً ۲ سلول از آن وجود دارد و ظرفیت کل باتری را به ۴۳۸۰ ملی آمپری می رساند. لیست 3C نشان می دهد که این گوشی تا توان 80 وات را برای شارژ شدن پشتیبانی می کند.

ابعاد ذکر شده برای این گوشی 164.17 در 75.8 در 8.59 میلی متر بوده و وزن آن 194 گرم است.

نظر شما درباره طراحی خاص این گوشی در بخش دوربین چیست؟ البته که شبیه به طراحی ۲ دایره ای هواوی به نظر می رسد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)