حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تریلر جدید Thor: Love and Thunder شخصیت شرور جدیدی را معرفی می‌کند

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سینما، فیلم

دنیای سینمایی مارول که بر اساس کمیک‌ها به تصویر کشده شده است، هر روز نسبت به گذشته بزرگ و بزرگ‌تر می‌شود. گویا این فرآیند توسعه هنوز هم ادامه دارد. با این حال، تریلر جدید Thor: Love and Thunder شخصیت شرور جدیدی به نام Gorr the God Butcher را معرفی می‌کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

تریلر جدید Thor: Love and Thunder با معرفی شخصیت شرور این قسمت پایان می‌یابد…!

اگر فکر می‌کردید تریلر ماه گذشته Thor: Love and Thunder شما را بسیار هایپ کرده است، پس باید بگوییم از غافله عقب هستید. در این پست قصد داریم جدیدترین تریلر این فیلم سینمایی جذاب را تحلیل و بررسی کنیم که حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. تریلر جدید به طرفداران فرصت زیادی برای فکر کردن می‌دهد و البته نگاهی دقیق‌تر به شخصیت جین فاستر ارائه می‌دهد و در نهایت شخصیت شرور و وحشتناک فیلم یعنی Gorr the God Butcher (گور قصاب خدا)، با بازی کریستین بیل (و البته با مقدار زیادی گریم) نشان می‌دهد.

این تریلر علاوه بر نشان دادن نمایش گور و چهره جدید و فوق‌العاده جین، بازگشت چهره‌های آشنای دیگری از سری ثور را نیز به همراه دارد. از جمله والکری داستان با بازی تسا تامپسون که اکنون پادشاه نیو آزگارد است، همچنین تایکا وایتیتی، جنگجوی کرونان و کورگ. علاوه بر این، تریلر تاریخ دقیق اکران این فیلم را نیز در اختیار ما قرار می‌دهد و گویا قرار است این فیلم در تاریخ ۸ ژوئیه ۲۰۲۲ (۱۷ تیر ۱۴۰۱) در سینماها اکران شود. شما می‌توانید حالا تریلر جدید و زیبای Thor: Love and Thunder را در این جا مشاهده کنید.

 

 

شخصیت Gorr the God Butcher (گور؛ قصاب خدا) کیست؟

این کاراکتر، یعنی گور قصاب خدا، همانطور که از نامش پیداست، یک ابرشرور است که زندگی خود را وقف کشتن خدایان کرده است. البته جنگ گور از روی هوا و هوس شروع نشده است، بلکه از روی نیاز سیری ناپذیر (و تا حدودی موجه) به انتقام گیری آغاز شد. در کمیک‌های مارول، گور در فقر شدید در سیاره‌ای بی‌نام به دنیا آمد، سیاره‌ای که او و والدینش آن را هر روز در آستانه قحطی می‌دیدند. با بدتر شدن اوضاع برای گور، مادر و پدرش در حالی که او هنوز کودک است، می‌میرند و او را به حال خود رها می‌کنند تا در دنیایی وحشی و ظالمانه از خود مراقبت کند.

سرانجام، گور همسری در Arra Arra – Earth-616)) پیدا می‌کند که باعث می‌شود او خانواده خود را تشکیل دهد. متاسفانه، گور به یک پایان خوشبختی که آرزویش را داشت نرسید  و همسر باردارش آرا در یک زلزله جان خود را از دست می‌دهد و پس از مدت کوتاهی فرزندانش نیزکشته می‌شوند. گور با مرگ آخرین پسرش یعنی آگار (Agar) بخاطر گرسنگی، به نقطه حساسی رسید و پس از دعاهای بی شمار و بی پاسخ، به مردم خود ابراز داشت که هیچ خدایی وجود ندارد. این کار در نهایت به تبعید او منجر شد.

ترتیب تماشای فیلم های مارول به چه صورت است؟ + نگاهی به دنیای ابر قهرمانی مارول

به گفته TechRadar، با این حال، گور در حالی که در صحرای جهان خود سرگردان بود و به شدت دوست داشت بمیرد، به یک مکاشفه واقعا تکان دهنده رسید. گور با مشاهده نبرد بین دو خدا با چشمان خود متوجه شد که خدایان در واقع وجود داشته‌اند، آن‌ها فقط نسبت به رنج خانواده‌اش بی تفاوت بوده و دعاهای آنان را نادیده می‌گیرند.  زمانی که یکی از خدایان از گور در نبرد درخواست کمک می‌کند، ماجرا به اوج خود می‌رسد و این کار او را خشمگین می‌کند و شمشیر همزیست مانند خدای دیگر را هدایت می‌کند تا با او همراه شود و اسلحه All-Black the Necrosword را به او بدهد.

از این نقطه به بعد، گور تصمیم گرفت در طول هزاران سال هر خدایی را که پیدا می‌کرد، بکشد. با توجه به همه این موارد، به نظر می‌رسد که ثور و دوستانش زمانی که فیلم ثور: عشق و تندر در ماه جولای اکران شود، شخصیت شرور مصممی را برای مبارزه با خود خواهند داشت. نظر شما در این مورد چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان