حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ عرضه بازی Call Of Duty: Modern Warfare 2 رسما اعلام شد + تیزر ویدیویی

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | بازی

امشب و به صورت رسمی استودیوی اینفینیتی‌وارد تایید که نسخه جدید بازی محبوب کال آف دیوتی چه زمانی عرضه می شود. تاریخ عرضه بازی Call Of Duty: Modern Warfare 2 رسما توسط اکتیویژن اعلام شده و این کار با یک تیزر ویدیویی ۱ دقیقه ای انجام شد. این بازی قرار است جمعه ۶ آبان ۱۴۰۱ عرضه شود.

تیزر بازی Call Of Duty: Modern Warfare 2

Call Of Duty: Modern Warfare 2

Call Of Duty: Modern Warfare 2

همانطور که از نام بازی جدید مشخص است، ادامه بازی محبوب Modern Warfare عرضه شده در سال ۲۰۱۹ خواهد بود. این بازی در تاریخ ششم آبان ۱۴۰۱ برای کنسول های پلی استیشن ۵ و پلی استیشن ۴ در کنار ایکس باکس سری ایکس و سری اس ارایه خواهد شد. البته بتای عمومی این بازی ابتدا برای کاربران پلی استیشن در دسترس خواهد بود.

اجازه بدهید ویدیو تیزر کال‌آف‌دیوتی: مدرن وارفیر ۲ را با هم ببینیم:

 

در این تیزر آمده است:

گروه ضربت ۱۴۱ بازگشت بزرگش را با یک تیم جهانی از سربازان قدیمی انجام خواهد داد. آن‌ها شامل کاپیتان جان پرایس، سایمون رایلی (یا Ghost)، جان «سوپ» مک‌تاویش، کایل گریک (یا Gaz) و معرفی سرهنگ نیروهای ویژه مکزیک «الخاندرو وارگاس» هستند.

هنوز درباره تاریخ انتشار گیم‌پلی این بازی یا تیزرهای جدید اطلاعی در دسترس نیست اما احتمالا تاریخ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ می تواند برای رونمایی کامل از بازی مد نظر باشد. شایعات و شنیده ها به ما می گوید که داستان بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 باید درباره مبارزه با کارتل‌های مواد مخدر کلمبیایی باشد. منابع آگاه گفته‌اند که داستان کلی این نسخه جدید از نمونه های قبل تاریک‌تر و خشن‌تر خواهد بود. همچنین باید انتظار مبارزات نزدیک‌تر و حساس‌تری را نسبت به نسخه‌های قبلی این مجموعه داشت.

نظر شما چیست؟ منتظر بازی جدید هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
V800B

ورداشتن با ی دوربین از صحنه های واقعی فیلم برداری کردن و چارتا افکت گذاشتن ک حالت کارتنی ب خودش بگیره و رنگ تصویر یکم سرد شده میگن تریلر 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)