حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات اولیه ریلمی پد 5G فاش شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | تبلت، ریلمی، شایعات

هنگامی که ریلمی قصد عرضه اولین تبلت خود را داشت، بسیاری از مردم گمان کردند که این محصول توانایی رقابت با شیائومی پد ۵ را خواهد داشت. اما اینگونه نبود! هم اکنون اما ریلمی تصمیم گرفته تا محصولی جدید و ارزشمند را وارد بازار کند. با ترنجی همراه باشید تا مشخصات اولیه فاش شده ریلمی پد 5G را بررسی کنیم.

نسخه Master Explorer ریلمی پد 5G به تراشه پرچمدار کوالکام مجهز خواهد شد

افشاگر معروف اطلاعات یعنی Digital Chat Station ادعا کرده است که ریلمی پد 5G به زودی رونمایی خواهد شد. تبلت آینده ریلمی در دو نسخه و با دو تراشه متفاوت عرضه می‌شود. نسخه اول به تراشه اسنپدراگون ۸۷۰، صفحه نمایش LCD با وضوح 2K و باتری ۸,۳۶۰ میلی آمپری مجهز خواهد بود. یکی دیگر از مشخصات مهم این تبلت، پشتیبانی آن از قلم است.

 

همان طور که GizmoChina اشاره می‌کند، نسخه دیگر که طبیعتا گران قیمت تر نیز خواهد بود، نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ تامین خواهد کرد. گفته می‌شود که این نسخه با پسوند Master Explorer Edition عرضه می‌شود. اگر به خاطر داشته باشید، Realme Pad که در سال گذشته معرفی شد از تراشه مدیاتک هلیو جی ۸۰ برخوردار بود. همچنین ریلمی پد مینی نیز به تراشه UNISOC Tiger T616، صفحه نمایش ۸.۷ اینچی و باتری پرظرفیت ۶,۴۰۰ میلی آمپری مجهز شده است.

به گفته Canalys، سامسونگ در بازار هند در حال از دست دادن جایگاه خود است. سامسونگ چند سال پیش در بازار مذکور صدر نشین بود و در برابر پیشرفت شیائومی مقاومت می‌کرد. اما در حال حاضر پسرفت بزرگی داشته و ریلمی در حال تصاحب سهم سامسونگ است. در سه ماهه اول، فروش Realme از ۴.۳ میلیون به ۶ میلیون در طول سال افزایش یافت، در حالی که فروش سامسونگ از ۷ میلیون به ۶.۹ میلیون کاهش یافته است. ریلمی حدود ۱۶ درصد و سامسونگ نیز ۱۸ درصد از بازار هند را در اختیار دارند. شیائومی اما همچنان با سهم ۲۱ درصد (۸ میلیون فروش) همچنین پیشتاز بازار کشور مذکور است.

ریلمی پد مینی با نمایشگر 8.7 اینچی، تراشه Unisoc T616 و قیمت 200 دلار معرفی شد

با توجه به مشخصات فاش شده، نظر شما درباره ریلمی پد 5G چیست؟ آیا این تبلت می‌تواند سری شیائومی پد ۵ را به چالش بکشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی