حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

معرفی چندراهی برق Ldnio SC10610 : دارای خروجی USB C و ۵ عدد USB A به همراه ۱۰ پریز یونیورسال

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | تماشا کنید، حتما بخوانید، لوازم جانبی

این روزها در هر خانه یا محل کاری چندین دستگاه باید به برق متصل باشند و چندین گجت نیاز به شارژ شدن دارند. خیلی از دستگاه با ۲ شاخه های متنوع ارایه می شوند که نیاز به تبدیل دارند و گجت های مختلف با پورت های USB مختلی شارژ می شوند. من برای سر و سامان دادن شرایط دفتر کار خودم، چندراهی برق Ldnio SC10610 را خریدم. این محصول دارای دارای خروجی USB C و ۵ عدد USB A به همراه ۱۰ پریز یونیورسال بوده و واقعا می تواند نیاز یک دفتر کار جمع و جور را برطرف کند!

چندراهی برقی Ldnio SC10610

این مدل چندراهی برق الدنیو به دلیل ارایه تنوع پورت بالا و تعدد خروجی می تواند پاسخگوی نیاز کاربران پرمصرف باشد و مطمئنا قیمت حدود ۷۰۰ هزار تومان آن با توجه به بی نیاز کردن شما از تعداد زیادی تبدیل و البته سرشاژرهای مختلف که گاها هم قیمت همین چندراهی هستند، حضور را توجیه می کند.

مثلا خروجی USB C با توان ۱۸ وات این چندراهی می توان آیفون ها را سریع شارژ کند و شما را از خرید سرشاژر اپل که حدود همین قیمت است، بی نیاز می کند. این پورت با فناوری PD 3.0 سازگار است.

در کنار این خروجی USB C شما ۵ پورت USB A دارید که یکی از آن ها از فناوری کوییک شارژ ۳ کوالکام یا QC3 پشتیبانی می کند و توان خروجی آن ۱۸ وات است. ۴ پورت دیگر خروجی ۲.۴ آمپر می توانند ارایه کنند.

در تجربه ما فقط ۱ دستگاه از مجموعه پورت های USB می تواند سریع شارژ شود. خروجی این پورت ها را می توانید در تصویر زیر ببینید:

همچنین شما ۱۰ پریز یونیورسال خواهید داشت. یعنی می توانید تا ۱۰ دوشاخه برق را با هم طراحی که دارد (اروپایی، امریکایی، چینی و …) به این چند راهی به صورت مستقیم وصل کنید و نیازی به تبدیل ندارید.

به این صورت به صورت هزمان ۱۶ خروجی برق از این چندراهی برق ارایه می شود که در نوع خود جذاب است.

طول کابل الدنیو SC10610 برابر ۲ متر بوده و دستگاه تا دمای ۸۵۰ درجه سانتی گراد ضدحریق است. شما می توانید این چندراهی را از لینک زیر بخرید:

🔗 لینک خرید چندراهی برق Ldnio SC10610

همچنین شما می توانید ویدیو زیر برای آشنایی بیشتر با الدنیو SC10610 تماشا کنید:

 

 

نظر شما درباره این محصول الدنیو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)