حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ قصد فروش 2 برابری گوشی های تاشو آینده خود نسبت به نسل گذشته را دارد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

فروش گوشی های تاشو سامسونگ در سال گذشته چندین برابر افزایش یافته است و انتظار می‌رود این شرکت در سال 2021، بیش از 9 میلیون گوشی از سری گلکسی Z خود را به‌فروش رسانده باشد. امسال نیز، انتظار می‌رود فروش این خانواده محبوب باز هم روند افزایشی خود را حفظ کند؛ زیرا غول کره‌ای درحال برنامه‌ریزی برای فروش 2 برابری گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 نسبت به نسل پیشین خود است.

فروش 2 برابری نسل آینده گوشی تاشو سامسونگ

به‌گفته‌ی راس یانگ، تحلیلگر مشاوران زنجیره تأمین نمایشگر (DSCC)، اهداف تولید سامسونگ برای گلکسی زد فلیپ 4 و گلکسی زد فولد 4 بیش از دو برابر گوشی‌های تاشو سال گذشته است. این می‌تواند به این معنی باشد که این شرکت قصد دارد حداقل 2 برابر بیشتر گوشی های تاشو سری گلکسی Z را در سال 2022 به‌فروش برساند.

راس یانگ همچنین ادعا کرد که سامسونگ می‌تواند گلکسی زد فلیپ 4 و گلکسی زد فولد 4 را با قیمت کمتری نسبت به دستگاه‌های قبلی عرضه کند. این امکان چندان دور از ذهن نیست؛ زیرا برندهای بیشتری اکنون تلفن‌های تاشوی خود را عرضه کرده‌اند. انتظار می‌رود شرکت‌هایی مانند اوپو، ویوو، وان پلاس و شیائومی امسال گوشی‌های تاشو خود را در خارج از چین نیز عرضه کنند.

فروش 2 برابری نسل آینده گوشی تاشو سامسونگ

فروش 2 برابری نسل آینده گوشی تاشو سامسونگ

چندی پیش شایعه شد که گلکسی زد فولد 4 سبک‌تر و نازک‌تر از گلکسی زد فولد 3 خواهد بود که دلیل این امر، عدم تعبیه اسلات اختصاصی قلم S Pen در این گوشی می‌باشد. سامسونگ سعی می‌کند استفاده از تلفن‌های تاشو را آسان‌تر کند و برای بهبود فروش، قیمت نهایی دستگاه‌های تاشو خود را تاحدودی کمتر می‌کند. همچنین گفته می‌شود که گلکسی زد فولد 4 از همان دوربین‌های اصلی و فوق‌عریض گلکسی اس 22 اولترا بهره می‌برد که درنتیجه، یکی از اصلی‌ترین کاستی‌های خود در نسل‌های فعلی را بهبود بخشیده و درصد بیشتری از کاربران را به فکر تهیه این دستگاه‌‌ها سوق می‌دهد.

انتظارات شما از Galaxy Z Flip 4 و Galaxy Z Fold 4 چیست؟ در بخش دیدگاه‌ها، نظر خود را با ما به‌اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی