حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خانواده سامسونگ گلکسی S23 احتمالاً ارتقای بزرگی در اندازه باتری خود داشته باشند

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

گزارش‌ های جدید نشان می‌دهند خانواده سامسونگ گلکسی S23 به باتری‌ های بزرگ‌تر مجهز میشوند تا با استقامت باتری پیشرو در کلاس اپل برابری کنند! این ارتقاء به لطف فناوری باتری های جدیدی با الهام از فناوری خودرو های الکتریکی است. به لطف این فناوری، سامسونگ نوید 10 درصد تراکم انرژی بهتر را می دهد. در ترنجی با بررسی حجم باتری شایعه شده برای خانواده سامسونگ گلکسی اس 23 و تکنولوژی آنها همراه باشید.

 

محصولات خط تولید فعلی گوشی های هوشمند اپل همچنان با وجود ارائه رقبای اندرویدی متفاوت، از بهترین عمر باتری ها در بازار برخوردار هستند. اما به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد اوضاع را با پرچمداران اصلی نسل بعدی خود، یعنی خانواده سامسونگ گلکسی S23، تغییر دهد. بر اساس گزارش‌ های جدید، سری گلکسی اس ۲۳ با اسم رمز «الماس» با باتری‌ های بسیار بزرگ‌ تری نسبت به خانواده گلکسی اس ۲۲ وارد بازار خواهند شد.

خانواده سامسونگ گلکسی S23 احتمالاً ارتقای بزرگی در اندازه باتری خود داشته باشند

ظرفیت باتری خانواده گلکسی S23

به ویژه گلکسی اس 22 پایه به دلیل کاهش حجم از 4000 میلی آمپر ساعتی موجود در گلکسی اس 21 به باتری 3700 میلی آمپر ساعتی، امسال تا حد زیادی مورد انتقاد قرار گرفت. اما چه می‌شود اگر تقریباً در همین اندام کوچک و کامپکت، سامسونگ یک باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی بگنجاند؟!

بله ظاهراً سامسونگ با گلکسی اس 23 این مشکل را برطرف خواهد کرد و این گوشی مجهز به باتری 4500 میلی آمپر ساعتی خواهد بود. یعنی 800 میلی آمپر بزرگتر از سامسونگ گلکسی اس 22. منبع می‌گوید گلکسی اس 23 پلاس و گلکسی اس 23 اولترا نیز به‌ ترتیب شاهد ارتقاء های مشابهی اما با افزایش حجم حداقل 500 میلی‌آمپری نسبت به نسل قبل خود خواهند بود. یعنی آنها به ترتیب به ظرفیت 5000 میلی‌ آمپر ساعت برای نسخه پلاس و ظرفیت 5500 میلی‌ آمپر ساعت یا بیشتر برای نسخه اولترا خواهند رسید. در زیر متن توییت این افشاگر را می‌بینید:

سامسونگ یک فرآیند جدید برای ساخت باتری ها معرفی می‌کند که چگالی باتری را افزایش می‌دهد.

4500mah
5000mah
5500mah+

آماده سازی برای خطوط تولید انبوه در حال حاضر آغاز شده و تست نیز در حال انجام است.
اما بعید است ZF4 از این فناوری استفاده کند.

؟ = S23

به نظر می‌رسد همه اینها به لطف فناوری باتری جدیدیست که سامسونگ قصد دارد در سری گلکسی S23 پیاده سازی کند. با نقل از یک رسانه کره‌ای آگاه، بخش توسعه سامسونگ از روش انباشتگی که برای تولید باتری های خودرو های الکتریکی استفاده می‌شود، روی باتری های گوشی های هوشمند آینده سامسونگ استفاده می‌کند. این فناوری 10 درصد چگالی انرژی بالاتری را در باتری های گوشی های هوشمند امکان پذیر می‌کند. ظاهراً تولید در حال حاضر در خط تولید کارخانه سامسونگ در تیانجین چین در حال انجام است. اما با وجود آن انتظار نمی‌رود سامسونگ گلکسی Z Fold 4 از این جهش بهره مند شود.

 

نظر شما راجع به این ارتقاء چیست؟ آیا سامسونگ پس از سال ها می‌تواند مستقیماً در عمر باتری با اپل رقابت کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری