حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آداپتور شارژر 35 واتی اپل با پورت دوگانه USB-C فاش شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، لوازم جانبی

هفته گذشته 9to5Mac به‌طور انحصاری فاش کرد که اپل درحال کار بر روی یک آداپتور شارژر 35 واتی با پورت دوگانه USB-C است تا به کاربران اجازه دهد دو دستگاه را به‌صورت همزمان شارژ کنند. اکنون تصاویر فاش‌شده جدیدی از این لوازم جانبی به‌بیرون درز پیدا کرده است که طراحی کمی متفاوت‌تر نسبت‌به سایر آداپتورهای شارژ اپل را نشان می‌دهد.

آداپتور شارژر 35 واتی اپل

اخیرا، ChargerLAB برخی از تصاویر شارژر جدید را در توییتر به‌اشتراک گذاشته؛ اما منبع اصلی منتشرکننده این تصاویر ناشناخته است. برخلاف آداپتور شارژ 20 واتی USB-C فعلی اپل، تصاویر نشان می‌دهند که شارژر جدید 35 واتی «شاخه‌های پریز تاشو» خواهد داشت. درگاه‌های USB-C در پایین شارژر نیز درکنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و در پشت آداپتور بر روی هم قرار نمی‌گیرند.

همچنین بر اساس تصاویر، یکی دیگر از تفاوت‌های آداپتور شارژ جدید با آداپتورهای فعلی، بریدگی دایره‌ای در طرفین است تا کاربران بتوانند ازطریق آن‌ها، به‌راحتی شارژر را از پریز برق جدا کنند. ChargerLAB می‌گوید به‌زودی اطلاعات بیشتری در مورد آداپتور شارژ جدید اپل را ارائه خواهد کرد.

آداپتور شارژر 35 واتی اپل

آداپتور شارژر 35 واتی اپل

آداپتور شارژ 35 واتی دوگانه USB-C، برای اولین بار و به اشتباه در وب‌سایت اپل در یک سند پشتیبانی فاش شد. بر اساس آن سند، شارژر جدید همچنین از USB-PD (Power Delivery) برای شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. با توان 35 وات، حتی این شارژر حتی می‌تواند مک بوک ایر M1 را در زمان کمتری نسبت به آداپتور برق استاندارد ارائه‌شده با خود لپ‌تاپ شارژ کند.

البته، هنگام استفاده همزمان از هر دو پورت، توان برق بین دو دستگاه تقسیم خواهد شد؛ اما همچنان انرژی کافی برای شارژ همزمان آیفون و اپل واچ یا آیپد را ارائه می‌دهد.

مشخص نیست که اپل چه زمانی قصد دارد آداپتور شارژ 35 واتی با دو پورت USB-C را معرفی کند؛ اما ممکن است پاییز امسال با سری آیفون 14 شاهد عرضه آن باشیم.

نظر شما پیرامون تصاویر فاش‌شده از آداپتور شارژ 35 واتی اپل با USB-C دوگانه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی