حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فصل سوم سریال Mandalorian شاید زودتر از انتظار منتشر شود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سریال، فیلم

سریال مندلورین (Mandalorian) یکی از سریال‌های جذاب و مرتبط با Star Wars است که در دو فصل پیشین خود به خوبی توانست دل مخاطبان را به دست آورد. اکنون باید منتظر فصل سوم باشیم و اینطور که پیداست، فصل سوم سریال Mandalorian شاید زودتر از انتظار منتشر شود. با ترنجی همراه باشید.

فصل سوم سریال Mandalorian احتمالا تابستان امسال منتشر خواهد شد

جانکارلو اسپوزیتو (Giancarlo Esposito)، ستاره سریال مندلورین، اخیرا گفته است که شاید فصل سوم سریال در چند ماه آینده منتشر شود. اسپوزیتو – که در این سریال نقش فرمانده امپراتوری کهکشانی یعنی موف گیدئون را بازی می‌کند، ظاهرا تایید کرده است که فصل سوم این سریال خیلی زود منتشر خواهد شد. شاید حتی در تابستان امسال هم بتوان انتظار انتشار این سریال را داشت.

ترتیب تماشای فیلم های جنگ ستارگان به چه صورت است؟ + نگاهی به دنیای Star Wars

بازیگر Carl Weathers که نقش Greef Karga را در این سریال بازی می کند، اخیرا فاش کرده است که تولید فصل سوم The Mandalorian در اواخر ماه مارس به پایان رسیده است. با این حال، اسپوزیتو ادعا می‌کند که فصل بعدی سریال به زودی خواهد آمد و حتی ممکن است ظرف چند ماه آینده آن را ببینیم.

اسپوزیتو در پاسخ به این سوال که فصل سوم چه زمانی عرضه می‌شود، گفته است که به زودی منتشر خواهد شد. چند کار کوچکی در این رابطه داریم تا روی این فصل از سریال به خوبی انجام دهیم. به طور کلی فکر می‌کنم عرضه این سریال در تابستان امسال خواهد بود. زیرا تاریخ مشخصی وجود ندارد، اما قاعدتا به زودی خواهد آمد.

فصل سوم سریال Mandalorian

فصل دوم Mandalorian در دسامبر ۲۰۲۰ پخش شد، بنابراین از آخرین قسمت این سریال نزدیک به ۱۸ ماه می‌گذرد. طرفداران «جنگ ستارگان» با «ماندو» و گروگو در کتاب بوبافت مجددا متحد شدند و این دو در بسیاری از قسمت‌های بعدی این سریال ظاهر خواهند شد. پس از اینکه این دو به Boba و Fennec Shand کمک کردند تا Pike Syndicate را شکست دهند، ماندو و Grogu در حال پرواز به کهکشان در جنگنده ستارگان مجهز Naboo دیده شدند.

قابل درک است، اما مطمئن نیستیم که آن‌ها به کجا رفته‌اند. می‌توان با اطمینان گفت که امثال موف گیدئون علیرغم زندانی شدن او در قسمت آخر فصل دوم Mandalorian و سایر دشمنان احتمالی چندان از آن‌ها عقب نخواهند بود.

 آیا فصل سوم سریال مندلورین تابستان امسال عرضه می شود؟

هر چقدر هم که دیدن فصل سوم Mandalorian در تابستان امسال (یا زمستان امسال، برای کسانی که در نیمکره جنوبی هستند) عالی باشد، مطمئن نیستیم که حتما اینطور باشد. زیرا علیرغم اتمام فیلمبرداری دو فصل دیگر سریال به ترتیب در اوایل سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰، فصل‌های اول و دوم تا نوامبر ۲۰۱۹ و دسامبر ۲۰۲۰ در دیزنی پلاس به مرحله پخش نرسیدند.

مراحل اصلی فیلمبرداری در فصل اول سریال در فوریه ۲۰۱۹ به پایان رسید، به این معنی که برای اولین نمایش جنگ ستارگان در سرویس استریم دیزنی ۹ ماه منتظر مانده‌ایم. در همین حال، فیلمبرداری فصل دوم در مارس ۲۰۲۰ به پایان رسید اما باز هم به مدت ۹ ماه منتشر نشد. با در نظر گرفتن این دو فصل، اگر فصل سوم این سریال تابستان امسال منتشر شود، شگفت زده خواهیم شد. مطمئنا تابستان از ژوئن تا آگوست خواهد بود، بنابراین از نظر فنی فصل سوم می تواند در اواخر آگوست منتشر شود و ثابت کند که Esposito حرف درستی گفته است.

فصل سوم سریال Mandalorian

با توجه به مرحله طولانی پس از تولید سریال، ما گمان می‌کنیم که این سریال تا پاییز امسال یعنی در اوایل ماه سپتامبر آماده عرضه نخواهد بود. به هر حال، سریال مستقل Obi-Wan Kenobi قرار است بین ۲۷ می تا ۲۴ ژوئن منتشر شود و Ms Marvel که سریال تلویزیونی بعدی MCU است از ۸ ژوئن تا ۱۳ جولای پخش خواهد شد. پس بعید است که Lucasfilm و دیزنی فصل سوم The Mandalorian را در کنار هر یک از این دو سریال منتشر کنند.

تاریخ انتشار فصل دوم The Bad Batch احتمالا بر بازی بعدی ماندو نیز تاثیر می‌گذارد. صفحه جشن جنگ ستارگان، که در ۲۹ می برگزار می‌شود، اطلاعات بیشتری در مورد قسمت بعدی این سریال نشان داده است و ما انتظار داریم که تاریخ شروع آن در آن زمان اعلام شود. در اوایل سال جاری، یک افشاگر گفته بود که فصل دوم سریال The Bad Batch در بهار سال ۲۰۲۲ عرضه می‌شود، اما مطمئنا به دلیل همزمانی با سریال اوبی‌ وان و Ms Marvel این زمان به تعویق افتاده است.

به گفته TechRadar، شاید زمان زیادی طول نکشد تا تایید رسمی تاریخ انتشار فصل سوم The Mandalorian را دریافت کنیم. نویسنده و تهیه کننده اجرایی، جان فاورو و تهیه کننده همکار دیو فیلونی، در جشن جنگ ستارگان در تاریخ ۲۸ می درباره این سریال بحث خواهند کرد و انتظار می‌رود که این دو نفر ورودی بعدی سریال را مورد بحث قرار دهند. بنابراین، به زودی شاهد اعلام تاریخ عرضه خواهیم بود. نظر شما در این مورد چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان