حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

واتس اپ به زودی قابلیت Community را به صورت یک زبانه جدا اضافه می کند

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | پیام رسان

پس از ارائه ویژگی‌های پیام صوتی جدید برای همه کاربران، واتس‌اپ اکنون روی تب اختصاصی «Community» کار می‌کند. ما برای اولین بار ماه گذشته بود که با این تب آشنا شدیم. اکنون جزئیات بیشتری در مورد این ویژگی جدید منتشر شده است. گفته می شود که واتس اپ به زودی قابلیت Community را به صورت یک زبانه جدا اضافه می کند.

تب Community در واتس اپ

به گزارش WABetainfo پیام رسان WhatsApp به زودی تب اختصاصی Community را در اندروید و iOS معرفی خواهد کرد. این تب در سمت چپ صفحه چت ظاهر می شود و جایگزین میانبر دوربین موجود خواهد بود. پرسش اما این است که این تب انجمن (Community Tab) در واقع چه کاری انجام می دهد؟

با توجه به اسکرین شات به اشتراک گذاشته شده توسط WABetainfo، این تب دسترسی و پیگیری جوامع/گروه هایی را که بخشی از آنها هستید آسان تر می کند. کاربران همچنین می توانند یک انجمن جدید ایجاد کنند.

تب Community در واتس اپ

تب Community در واتس اپ

می دانیم که واتس اپ مدتی است که روی ویژگی Community کار می کند. هنوز دقیقاً مشخص نیست که واتس اپ در تلاش است تا با انجمن چه کاری انجام دهد و تفاوت آن با گروه های WhatsApp چیست.

جوامع (Communities) گروه های مرتبط را گرد هم می آورند. هر انجمنی که ایجاد کنید یا به آن اضافه شوید در اینجا ظاهر می شود.

قبل از اینکه بتوانید برگه انجمن یا Community Tab را امتحان کنید، باید مدتی صبر کنید. در حال حاضر، این ویژگی در هیچ شاخه ای از واتس اپ فعال نیست. همانطور که معمولاً در آزمایشات واتس اپ دیده ایم، این ویژگی احتمالاً ابتدا در واتس اپ بتا ارایه می شود.

در اخبار دیگر، واتس اپ به دنبال افزایش محدودیت حجم فایل است. در حال حاضر، این برنامه به کاربران اجازه می‌دهد فایل‌هایی تا اندازه ۱۰۰ مگابایت ارسال کنند، اما طبق گزارش اخیر، این سرویس ممکن است به زودی به شما امکان ارسال فایل‌هایی به اندازه ۲ گیگابایت را بدهد.

نظر شما درباره این قابلیت ناشناخته جدید واتس اپ چیست؟ فکر می کنید چه چیزی باشد؟ می تواند معادل قابلیت کانال تلگرام باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)